cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 hei hei. lurer på hvor mange som har kjøpt simo vogn, eller har fra før å er fornøyde? jente 19
Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg har kjøpt min Simo Kombi svart vogn. Vogna er kjempefin å veldig praktisk når det kommer til trillrturer. Eneste negativt med den er at den er veldig tung å veldig vansklig å få inn i et bagasjerom. Vogna må deles i 2 for så at sterkt menneske må bære den inn i biln.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Har en sort 2004 modell og alt i alt er jeg ikke fornøyd. Blir ikke brukt mer den vogna.
snart en av hver;) Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 har 2006 modellen-ble masse brukt sist, å skal brukes masse nå;=)Veldig fornøyd.Kjempegod å trille.Jeg er virkelig ikke sterk, men ALDRI hatt problemer med å løfte den inn i bilen.måtte ikke dele den heller.Godt valg sier jeg;=)
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 takk;) har akkurat kjøpt ny stasjonsvogn med masse plass baki. har løftet vogn inn i bil før, å syntes selv ikke heller det er så tungt. ikke noe spes sterk jeg heller. men er forskjellige. hehe;)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Har kjøpt sort Simo kombi;) Er kjempefornøyd!
Anca har jente og gutt:) Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Har også simokombi vogn 2006 modell som jeg skal bruke til andremann, er kjempefornøyd. Gutten min hadde lenge plass i bagdelen:)
har4barn Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Jeg bruker kun Simo-vogner! Har prøvd Teutonia, men den solgte jeg - billig!! God kvalitet er det også. Må (dessverre:) ) bruke kombivogna mi til det fjerde barnet også pga at den er såpass fin enda. Hadde lyst på en ny modell, men har ikke samvittighet til å kassere en såpass fin vogn bare for å få en nyere. Stor å få inn i bil, men ingen problemer for de fleste stasjonsvogner. HAr aldri demontert min vogn for å få plass.
Sundance Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 jeg skulle kjøpe simo kombivogn, men den er så smal i bagen, får baby i okt og dermed vinter baby og bor i nordnorge. Fikk ikke plass til skinnposen min, her som vi bor er det kalt. så plass måtte jeg ha. Flotte vogner simo, kvalitet og god i trille.
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Vi har også kjøpt Simo kombivogn, 2007-mod den, og vi er så langt veldig fornøyde Får ikke lillegutten vår før i oktober, så er først da vi virkelig får testa den ut Men så langt klarer jeg fint å løfte den opp i stasjonsvogna uten å demontere den. Vogna får god plass i bagasjerommet vårt uten problemer, samt alt annet vi vil ha med. Og så får vi plass til skinnposen vår oppi bagen, bor i Nordland så er avhengig av den ja Fin å se på er vogna også! Vår er svart med gråe sømmer, lommer, kant. De som hadde den i fjor og brukte den gjennom vinteren sier den er god å trille på snøføre også. Så gleder oss veldig til å begynne å bruke den nå
lille spira Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Vi kjøpte Simo kombi nå på lørdag. Er litt småskeptisk til plass i baggen, men dama i butikken viste oss med en pose at man får god plass (novemberbaby dette) - man må bare kjøpe pose som passer, en litt smalere en Gleder meg til å ta den i bruk - virker som en kjempevogn
marioo Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 jeg jobber i barnehage, på småbarn, og drasser vogne fram og tilbake hele dagen:) simo kombivogna er den vogna som skårer høyest hos meg. synes det kun er en ting som trekker ned, og det er at den er litt tung. men synes de andre vognene jevnt over "ryr sund" mye fortere. ofte blir fotholder og kalæsj "slapp" etter ett års tid. vi har akkurat kjøpt 2008 modellen til simo kombi:)
Nina_J Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Vi har simo combi fra før. Og skal bruke den nå også. Vi er veldig fornøyde med den! Stor plass til både barnet og stelleveske/ handleposer osv.
Heldige meg Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 Hei! Til mine 2 første jenter hadde jeg Simo kombivogn. Var kjempe fornøyd...Den er stabil og god å trille. Bagen er absolutt ikke liten..er faktisk en av de største på markedet.. Jeg har brukt voksipose og det er ikke noe problem! Denne vogna ble solgt etter nr 2..og nå da vi venter nr 3 var vi litt rundt å tittet, men endte opp med en ny Simo! Gleder meg masse til å ta den i bruk, den er svart med limegrønn kant.... Synes dessuten at den nye softline serien er kjempe fin! Kan få "ny" vogn for en billig penge. Men det må tas med at Simo er nok en av de tyngste vognene på markedet, men er ikke et stort problem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå