Gå til innhold

Vil dere kalle taco sunn eller usunn mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker ikke ost eller rømme på den. Kun karbonadedeig med sånn krydder, + salat og tomat med sånn rød saus...

Bytter på med dem tacoskjella eller sånne lefser.

Bruker ca 2-3 skjeer med kjøtt på hver og resten saltat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din taco er hvertfall sunnere enn min taco....;)

Skrevet

Da er den forholdsvis sunn vil jeg si... Sånn som jeg spiser taco er den langt ifra som sunn og regnes... Elsker masse rømme, ost og kjøtt.. hehe..

Skrevet

I utgangspunktet anseer jeg det som usunt, men veldig godt. Men klart Taco kan med fordel gjøres forholdsvis sunt. Som du, uten ost og rømme og med karbonadedeig er det jo mye bedre. Men tacoshellene er ikke særlig sunne. Lefse av f.eks fullkorn derimot gjør måltidet bedre.

Skrevet

Din Taco vil jeg kalle forholdsvis sunn...Min ikke =(

Ost, rømme eller mat yougurth topper mine skjelll...

Skrevet

He, he... Da er jeg ikke helt på bærtur da. Gubben mener dette nemlig er fryktelig usunt, men han er jo en av dem som klasker på med alt det usunne og tenker jo ikke over at jeg faktisk ikke har på det. :-)

Skrevet

Dropper du skjell/brød og er litt forsiktig med krydderet (massemasse sukker) i kjøttet blir det supersunt. Men da må du jo innføre ost (ekte) og rømme. =))

Skrevet

Heimkunnskapslæreren min kalte det usunt (elelr i alel fall ikke næringsrikt nok) da jeg på hjemmedag lagde taco til middag. Ble sur da ja! Men jeg syns det er sunt nok jeg, ikke hver dag seff. Bruker gjerne ost og rømme, men ikke alltid.

Skrevet

taco er forholdsvis sundt hvis du bruker kyllingkjøttdeig blir den enda sundere. Hold deg unna rømma, så er det jo faktisk mest grønnsaker

Skrevet

Taco kan være et godt og sunt måltid- det avhenger bare av hva man lager den av. Mindre kjøttdeig, rømme og ost gjør det jo myyyye magrere. Kjøttdeig kan jo også byttes ut sunnere ting som svine/kyllingkjøttdeig for å nevne noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...