Zitro Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Bruker ikke ost eller rømme på den. Kun karbonadedeig med sånn krydder, + salat og tomat med sånn rød saus... Bytter på med dem tacoskjella eller sånne lefser. Bruker ca 2-3 skjeer med kjøtt på hver og resten saltat...
flypapir Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Din taco er hvertfall sunnere enn min taco....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Da er den forholdsvis sunn vil jeg si... Sånn som jeg spiser taco er den langt ifra som sunn og regnes... Elsker masse rømme, ost og kjøtt.. hehe..
~sjiraff~ Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 I utgangspunktet anseer jeg det som usunt, men veldig godt. Men klart Taco kan med fordel gjøres forholdsvis sunt. Som du, uten ost og rømme og med karbonadedeig er det jo mye bedre. Men tacoshellene er ikke særlig sunne. Lefse av f.eks fullkorn derimot gjør måltidet bedre.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Din Taco vil jeg kalle forholdsvis sunn...Min ikke =( Ost, rømme eller mat yougurth topper mine skjelll...
Zitro Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 He, he... Da er jeg ikke helt på bærtur da. Gubben mener dette nemlig er fryktelig usunt, men han er jo en av dem som klasker på med alt det usunne og tenker jo ikke over at jeg faktisk ikke har på det. :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Dropper du skjell/brød og er litt forsiktig med krydderet (massemasse sukker) i kjøttet blir det supersunt. Men da må du jo innføre ost (ekte) og rømme. =))
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Heimkunnskapslæreren min kalte det usunt (elelr i alel fall ikke næringsrikt nok) da jeg på hjemmedag lagde taco til middag. Ble sur da ja! Men jeg syns det er sunt nok jeg, ikke hver dag seff. Bruker gjerne ost og rømme, men ikke alltid.
nickoline og supermann Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 taco er forholdsvis sundt hvis du bruker kyllingkjøttdeig blir den enda sundere. Hold deg unna rømma, så er det jo faktisk mest grønnsaker
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Taco kan være et godt og sunt måltid- det avhenger bare av hva man lager den av. Mindre kjøttdeig, rømme og ost gjør det jo myyyye magrere. Kjøttdeig kan jo også byttes ut sunnere ting som svine/kyllingkjøttdeig for å nevne noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå