Zitro Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 ... og sommeren er vel over for i år. Selv liker jeg høsten jeg da... delilig å rusle tur med babyen i vogna. Frisk og klar luft. Ikke noe pollen og dritt siden jeg er allergisk. Ellers elsker jeg å dra på stallen, og ri i full fart over de ny treska jordene. Ikke noe slår den følelsen av frihet da... :-) Liker dere høsten da?
Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Nei. Høst er mørketid, halsbetennelser og høststormer for min del. Æsj, er ikke innstillt på høst i det hele tatt:-(
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Vanligvis er jeg et vår/sommermenneske men i år er det DEILIG med høst!!! Sikkert fordi jeg har spydd meg gjennom både hetebølge og grillsesong i år. Ser på diverse serier på tv hvor det er november/desember og jeg har jo bare lyst å flytte inn i tv'n, hehe. Gleder meg til å bli bittelitt bedre, og gå tur som du sier i klar luft. Kjenne luktene, føle litt på kulda og høre vinden ule rundt hushjørnene. Rare meg... Og ikke minst; lage høstkos inne!
Masaili <3 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Har ikke helt høstfølelsen enda jeg da, siden det er 22 grader og sol ute i går og i dag... Men jeg er en av de som ikke liker høsten og vinteren, elsker sommer og sol, og slier meg gjennom høst og vinter hvert bidige år. *sukk*
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Elsker høsten! Klar kald luft. Fantastiske farger!!! Syns naturen er på noe av sitt vakreste på høsten jeg, men hver årstid har sin sjarm=) Etter å ha gått tur på høsten er det litt ekstra koselig å komme inn i varmen, krype under et teppe med en kopp te eller kakao... Hadde jeg hatt hest hadde jeg blitt med på de turene ;o)
Zitro Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 Ahh... bra det ikke bare er meg da! Har ikke egen hest jeg heller, men kjenner noen med det så jeg kan få låne den når jeg vil... :-)
katlinka Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Høsten er min favorittårstid Høst er for meg fornyelse og "nye blanke ark". Elsker høst-ruskeværet også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå