Gå til innhold

Ja da viser kalenderen september...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og sommeren er vel over for i år.

Selv liker jeg høsten jeg da... delilig å rusle tur med babyen i vogna.

Frisk og klar luft. Ikke noe pollen og dritt siden jeg er allergisk.

Ellers elsker jeg å dra på stallen, og ri i full fart over de ny treska jordene. Ikke noe slår den følelsen av frihet da... :-)

Liker dere høsten da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Høst er mørketid, halsbetennelser og høststormer for min del.

Æsj, er ikke innstillt på høst i det hele tatt:-(

Skrevet

Vanligvis er jeg et vår/sommermenneske men i år er det DEILIG med høst!!! Sikkert fordi jeg har spydd meg gjennom både hetebølge og grillsesong i år. Ser på diverse serier på tv hvor det er november/desember og jeg har jo bare lyst å flytte inn i tv'n, hehe. Gleder meg til å bli bittelitt bedre, og gå tur som du sier i klar luft. Kjenne luktene, føle litt på kulda og høre vinden ule rundt hushjørnene. Rare meg... Og ikke minst; lage høstkos inne!

Skrevet

Har ikke helt høstfølelsen enda jeg da, siden det er 22 grader og sol ute i går og i dag... Men jeg er en av de som ikke liker høsten og vinteren, elsker sommer og sol, og slier meg gjennom høst og vinter hvert bidige år. *sukk*

Skrevet

Elsker høsten! Klar kald luft. Fantastiske farger!!! Syns naturen er på noe av sitt vakreste på høsten jeg, men hver årstid har sin sjarm=)

Etter å ha gått tur på høsten er det litt ekstra koselig å komme inn i varmen, krype under et teppe med en kopp te eller kakao...

Hadde jeg hatt hest hadde jeg blitt med på de turene ;o)

Skrevet

Ahh... bra det ikke bare er meg da! Har ikke egen hest jeg heller, men kjenner noen med det så jeg kan få låne den når jeg vil... :-)

Skrevet

Høsten er min favorittårstid :) Høst er for meg fornyelse og "nye blanke ark". Elsker høst-ruskeværet også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...