Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Ble llitt inspirert av en tråd på BiM om hva foreldrene het, og der er det jo mye "vanlige" navn for den generasjonen. Men hva heter besteforeldrene våre? Nils & Thea Gerd & Ragnar
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Mine het Jensine og Olaf Johan, og Olea og Helge.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Mine het Ole og Elisabeth, mormor og morfar Åsta og Anton, farmor og farfar. Disse to har jeg aldri kjent. De døde lenge før jeg ble født:(
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Mine er døde da, alle sammen- men de het: Astrid & Hans Ester & Hans Sambos sine heter: Haldis og Torleif Kirsten og Torleif
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Hans og Grete Berit og Leif
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Ivar og Joahnne Odd og Gunvor
hamsterpia Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Inger Marie og Anton Mina og Sverre
Teltpluggen Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Farmor og farfar: Gudrun og Sverre Mormor og Morfar: Inger Karin og Erling Agnar
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 anna og harald helga og andreas.. sambo sin bestemor heter olga, så hadde vi fått tvillingjenter så hadde det blitt olga og helga... he he.... neida.. bestefar hans hette Elias
Gjest Skrevet 1. september 2008 #14 Skrevet 1. september 2008 Millbjørg og Bernt Borgny og Nils Bjarne
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Marthe & Ingolf Reidar Anne & Lars Knut Kornelius
nickoline og supermann Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 Gunnvor og Fritz Liv og Nils - Nils giftet seg med min farmor da Farmor liv døde tidlig. hun heter Asbjørg
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 1. september 2008 #17 Skrevet 1. september 2008 Mine het Bjørg og Per Reidar, og Nora Othilie og Inge.
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 1. september 2008 #18 Skrevet 1. september 2008 Petra Elise Severine og Karl Inger og John Leif
PyttPytt Skrevet 1. september 2008 #19 Skrevet 1. september 2008 Anna og Ole Ingeborg og Steffen Bare mormor (Anna) som levde når jeg ble født, og hun døde for 20 år siden, så har nesten aldri hatt besteforeldre jeg..
Banshee Skrevet 1. september 2008 #22 Skrevet 1. september 2008 Eva og Egil -mormor og morfar Inga Marie og Karsten Johan -farmor og farfar
Korse76♥ Skrevet 1. september 2008 #23 Skrevet 1. september 2008 Mormor og morfar het/er Birgit og Gudmund Farmor og farfar: Målfrid og Karl Olaf Leif, hans andre kone het Magna
Gjest Zima *pergo* Skrevet 1. september 2008 #25 Skrevet 1. september 2008 Gunvor og Søren (de er døde) Marit og Einar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå