Nuffe Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg er til tider veldig øm nederst i magen, akkurat som en litt kilende følelse. Andre ganger er det som om jeg kjenner en boble i magen. Er det babyen jeg kjenner?
Maya_1 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Man kan kjenne det så tidlig, men ofte er man ikke sikker på hva det er før litt senere, spesielt om man er førstegangs. Så det kan være
Giinaღ Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jepp, er nok babyen. Har kjent det samme siden ca. uke 16 og det er babyen som beveger seg Kjenner noen små dult innimellom nå også, men det har kommet nå først siste dagene (er straks uke 20). Er det ikke gøy???
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg kjente allerede noe i uke 15 jeg. Og det har bare blitt mer og mer. Jeg er førstegangs, så jeg hadde ikke trodd at jeg skulle kjenne noe så tidlig. Men nå er jeg ikke i tvil lenger. Det er baby'n min! Dessuten fant jordmor ut at den lå på venstre side, og det er bare der jeg kjenner boblingen, så det er helt sikkert den. Moro! Gleder meg til ultralyd!
Nuffe Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 Så morsomt! Takk for svar. Da kan jeg kose meg med at det er den lille babyen min jeg kjenner.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå