smiley_4juni-oliver Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 jeg har ikke kontroll på syklusen min da den eg så himla lang og forskjellig fra månde til månde! så da er det litt vanskeli å finne eggløsningen! noen som klarer å hjelpe meg me det! skal egentli ha el nå etter el-kalkulator meeeen.....takk for svar her er f.d vis du renger det : meg 300387 han 310786
☆lieela Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Fikk opp 8 og 17 hos deg, så kan du jo se an i forhold til mens hvem som passer best!
smiley_4juni-oliver Skrevet 3. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2008 jeg fikk mens 21 august! så jeg skal egentli ha el rundt nå men enda ikke positiv el test! så får se om el er der 8 eller 17 ;P tusen takk
smiley_4juni-oliver Skrevet 4. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2008 noen som ser om vi klarer det forresten ? hihi ;P (skifta nick)
smiley_4juni-oliver Skrevet 11. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. september 2008 ennå ikke hatt el. utifra testen jalllefal! :S men kjenne jo masse stikking å sånt nedentil! hmm!! kan jeg ha hat el og er gravid nå!!! ? eller har ikke el kommet enda? noen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå