Snoopy :o) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg er minst en dag over IKM og denne pp har vært merkelig. Ikke fant jeg el og den siste uken har jeg vært masse kvalm, kastet opp og med smarter på sidene og foran i bekkenet. Har nesten ikke sovet i natt pga tanker. Pleier å være sånn før jeg får tr. Nå som håpet begynner å komme etter mange nedturer de siste pp så...... Huff.. Har ingen gr test og gruer meg til å evt ta en. Er så redd den er negativ. Vet godt hvordan dette døgnet blir. Burde sikkert kjøpe en test å ta i morgen tidlig. Tenk om..... Håper så masse at den endelig sitter.
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 å så spennende . kan være du er gravid.. løp å kjøp.. hihi..lykketil da,,, håper du er gravid
Snoopy :o) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Nå har jeg løpt og kjøpt.... he, he.................... 3 tester i hus nå men aldri i verden om jeg tør å teste i dag. Kanskje i morgen. Klarer ikke å la være å tisse på timesvis i dag allikevel. Oppblast og på toalettet både for å tisse og i skrekk hvis evt tr er kommet minst en gang i timen. At det går ann å bli så tullete.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 TEST DAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi
Snoopy :o) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg burde heller prøve å holde meg til i morgen. Klarer jo ikke å la være å tisse i dag og da blir jo resultatet negativt uansett. Huff, da aner jeg ikke hvor langt ned jeg går. Hvor er du i din pp? Ser du har en fra før? Måtte du prøve lenge da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå