Trinidad33 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg testet i dag morges og da lyste det to striper mot meg :-). Vi er så glad.... :-). Er det noen av dere andre med IKM denne uka som har testet positivt? Håper vi blir mange som melder overgang til 1. tri :-).
Snoopy :o) Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så kjempemye. Så heldig du er. Jeg er en dag over IKM og håper inderlig jeg er gr denne mnd. Mange rare tegn, men så redd for å håpe. Kos deg masse meg nyheten og spiren.
Mikkemafian Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Åååhh gratulerer!! Så bra.. Jeg venter bare på at det skal bli fredag, så jeg også kan teste!!! Lykke til med svangerskapet!!
julibarn igjen:) Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 gratulerer så masse:) Jeg må fortsatt smøre meg med tålmodighet noen dager til.. Lykke til, håper vi sees på 1.tri!!
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 gratulerer såå mye med spira.... ja håper det blir mange som går over til 1 tr.. jeg har ikm den 16 sep,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå