Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som har hatt svangerskapskløe? Noen som kan annbefale et eller annet man kan smøre kroppen med, eller får man noe på resept? Nå har jeg nesten ikke sovet i natt og armene mine er helt røde av kløingen...Det er så inntenst at jeg blir snart gaaaaal..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde svangerskapskløe da jeg gikk gravid med tvillingene mine i 2000. Da brukte jeg Eurax krem, fant også ut at det hjalp med kaldt vann.

Ikke for å skremme deg, men vil anbefale deg å få tatt en blodprøve hos legen, for leverfunksjonen din kan være påvirket.

Jeg fikk svangerskapskløen påvist via blodprøve, siden jeg klødde en del på armer og ben.

Lykke til, håper du finner noe som hjelper deg.

Skrevet

Takk for svar,

Har hørt noe om dette, så da skal jeg bestille time hos legen i dag..:) Greit å få sjekket dette slik at det ikke er noe galt..

Skrevet

Jeg klør masse på armene. Hmm...

Hva skjer hvis man får som positivt svar på leverprøvene da?

Hvordan påvirker det oss/barnet?

Skrevet

Jeg også klør ...fy...f d e et mareritt!!

Jeg synes Hvitvask hjelper . ( Apoteket)

Har heller ikke tatt lever prøve...

legen har ikke nevnt noe om det.

skal høre på onsdag.

Skrevet

hei sniker meg inn fra dib: den farlige svangerskapskløen kjennetegnes med at det klør inni hendene og under føttene. Det hadde jeg, legene tok det alvorlig jeg fikk ul på sykehuset og blodprøver for å sjekke leververdiene. Det gikk bra med meg, men det er viktig å sjekke det da det kan ha alvorlige konsekvenser for barnet hvis det ikke oppdages.

den farlige kløen: http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5641061.html

Skrevet

TaKK jenter, da har jeg vært hos legen, tatt prøver, fått kremer mens vi venter på svar og han tok til og med en liten ultralyd. Hun har det strålende men ligger langt ned og med hode langt ned i bekkenet alt..

Kansje følsen av at hun kommer før term er reel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...