elin og gutta;) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 halv ti skal jeg til lege igjen og snakke om igangsetting.... har snakket med jordmor om dette tidligere fordi jeg har hatt så mange komplikasjoner og er derfor i faresonen når det gjelder alvorlig fødselsdepresjon..... i tillegg har jeg voooondt!!!! hele tiden vondt, og hele tiden redd for nurket mitt. håper de kan hjelpe meg idag bare..... er egentlig skikkelig uvel og kvalm idag.....kropp i helspenn.....
ainapost Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Oj, så spennende! Du får holde oss oppdatert så godt du kan. Skjønner godt du trenger å få babyen ut nå. Har ligget med rier i avsolutt hele natt med 5 min mellom. Har holdt på sånn i en uke og klikker snart. Skal føde på ABC og der sier de bare at det er sånn når man venter nr 3 og de vil ikke ta meg inn på en sjekk. Søren meg enklere å få audiens på slottet enn å få kommet inn på en sjekk der!!! Lykke lykke til!!
Meg, J & L Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 lykke til! Håpe du slipper å gå slik lenger da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå