Mikkemafian Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Har ikke ikm før på fredag og holder på å gå på veggene her!! Har så utrolig lyst til å teste!! Har flere tester liggende, men har bestemt meg for å vente til IKM denne gangen... Så får vi se på viljestyrken:)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 jeg har ikm torsdag... Men testet lørdag..Svak pos..... Tok også en digital...Den viste gravid...Og så har jeg brukt opp de stripsene jeg hadde fra billigtester,hehe..Alle har vist en svak strek, men i dag var den litt sterkere:) Er bare det at det er noen dager til ikm ennå.... Men jeg skal til lege i dag og for å teste..Har magesmerter,s å håper ikke noe er galt.. Men lykke til uansett om du tester nå eller venter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå