Gå til innhold

Pokker og!!! Trenger svar fort fort fort!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt nervevrak her nå.

Har vært dum å hadd sex uten beskyttelse, har igjen ei uke til mens toppen.

Tatt angrepille 9 timer etter.

Hvor stor er sjangsen for at jeg kan være gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sjansje er det jo. Ikke altid angrepilla hjelper.

Skrevet

Har blitt gravid en gang tidligere selv om jeg tok angrepille.

Håper denne virket. Ønsker ikke flere barn akkurat nå ettersom dette forholde e så ferskt..

HI

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk tar sjansen jeg. Å bli gravid ved ubeskyttet sex i et ferskt fohold er vel det minste problem man kan få.... Hva med div. sykdommer??? En graviditet er jo bare "småtteri" i forhold til annen dritt man kan gi/få....Synes det fokuseres for mye på uønsket graviditet som eneste grunn til å bruke prevansjon jeg, selv ville jeg syntes det var verre å få HIV, gonore eller hepatitt c (som eksempler)etter ubeskyttet sex.......

Men angrepille skal vel være meget sikker om man tar den riktig og ikke blir syk (diare/oppkast) kort tid etter... Neste gang kommer kanskje kondomet på i tilegg til hormonprevansjon, så slipper du flere overraskelser :o)

Skrevet

Har bestillt time hos lege for å få prevansjon nå. Har ikke hatt behov for det tidligere ettersom det har vært ein lang "tørketid" Haha

Men.... er ganske sikker på at jeg skulle ha hatt mensen nå eller at den kommer i en av de nærmeste dagene.

Kan angrepillen gjøre så mensen kommer litt senere?

Skrevet

jeg hadde ubeskyttet samleie rundt eggløsning en gang og tok en angrepille ca 30-40 timer etterpå. mensen ble utsatt med nøyaktig to uker. trodde selvfølgelig at jeg var gravid. tok en test som var negativ og etter noen dager kom mensen. blir du forsinket så ta en test. lykke til.

Skrevet

Da krysser jeg fingrene for at den funker og at det er den som har utsatt mensen.. :/

Nå blir det prevansjon for alle pengene.

Noen med forslag til hva som er best?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...