meg & to små vampyrer Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Vi har jo venteperiode denne måneden som prøvere. Men allikevel. Jeg må lufte dette. Nå er jeg på dag 13 og har helt siden mensen spottet litt lyserødt og lysebrunt. Så irriterende. Og ikke går jeg på hormoner nå heller, så er ikke min vanlige reaksjon på de nei. Liker ikke dette:(
**micke** Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 off, så kjedelig! har du testa igjen etter mensen, i tilfelle det var en "jukse-mens"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå