Gå til innhold

Har dere barnerommet klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gjøre ferdig barnerommet i morgen og så henge opp leandervuggen på vårt soverom, for hun blir å ligge der de første ukene. Venter dere med barnerommet eller gjør dere alt klart før nurket kommer? Jeg blir så stressa over det som ikke er i orden så mannen min har funnet ut at det er best å bli ferdig fortest mulig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tar vi barnerommet heeelt med ro ;) Hun skal jo sove med oss i hvertfall det første halvåret, eller så lenge hun har et måltid om natten.

Skrevet

ikke klart. det skal males og møbleres bare, og det vil jeg gjøre. derfor får det vente til etter fødselen. han skal sove hos oss de første mnd uansett så.....

Skrevet

Her er alt klart, selv om hun ikke er her før 26 oktober:)

Men når mammaen er sykmeldt og er fanatisk opptatt av interiør ja da ble det klart. Sengen er redd og hyllene pyntet. Mangler kun stellebordet på badet vi så er alt klart. Et par bilder på veggen hennes så er alt perfekt. Moseskurven er klar på vårt rom, slik at hun kan sove hos oss en stund, ellers er rommene vegg i vegg og da blir det egen seng å sove i etter hvert..

Siste uken har jeg følt en stor trang til å få alt på plass og under kontroll. Har en følelse av at denne jenta kommer tidligere enn anntatt.

Skrevet

Småtten vår kommer helt klart ikke til å sove på barnerommet før h*n er endel måneder, men har tenkt å gjøre det ferdig før h*n kommer likevel. Vi pusser det opp fra grunn, og jeg har overhode ikke lyst til å styre med pussing av sparkelstøv med småtten i hus, så jeg regner med at vi gjør oss ferdig i løpet av de neste par ukene.

Skrevet

Blei ferdige å pusse opp barnerommet i vinter (tak, vegger, golv). Men foreløpig fungerer rommet som lager for alt mulig. Nedvask og pynting tar vi før ungen flyttar inn der nokre mnd etter at h*n er født ;o)

Skrevet

Her er det nesten ferdig. Eller det vil si det ER ferdig til babyen kommer om 5 uker i hvertfall;) Jeg mangler kun å male noen skapdører + lister. Så er det ferdig. Har ikke innreda det, i og med at babyen skal sove inne hos oss de første månedene. Så gardiner osv. tror jeg vi tar etterhvert. Så lenge vi slipper hamring og banking når babyen er i hus er jeg fornøyd;) Det blir ikke så mye tid til å få ting gjort etterpå.

Skrevet

Nei, småttisen skal sove inne hos oss iallefall et halvår, så DET stresser jeg minst mulig med..;-)

Skrevet

Her er alt klart, og hun skal ha eget rom fra første stund. Rommet og tingene hennes har vært ferdig i noen uker nå, har igjen 5 uker til termin. Jeg orker ikke å være sent ute med ting, regner med at jeg trenger mest mulig hvile den siste tiden. Godt å være ferdig, synes jeg.

Skrevet

Alt annet enn rommet er i boks. Har 3,5 uke igjen, men lillegutt skal sove hos oss minimum det første halvåret, så stresser ikke med barnerommet. Har heller prioritert opppussing av prinsesserommet til storesøster :o)

Skrevet

Har ikke noe eget barnerom vi. Har et ekstra rom som stesønnen min har, men ellers intet. Den tid den sorg. Finner vel på noe smart innen året er omme :-)

Skrevet

Rommet er klart med unntak av noen bilder, gardiner og senga hennes som skal stå inne hos oss leeenge etter at hun er født. Tror det må være redebyggerinstinktet som har meldt seg litt tidlig:) Stresser med å få alt klart nå enda det er 7 uker igjen! Flere som har det sånn?

Skrevet

Nei, babyen skal sove inne hos oss ganske lenge, så det stresser jeg ikke med... Det jeg derimot burde begynne å gjøre noe med snart, er å hive ut de ekstra møblene som står på soverommet, slik at det blir plass til seng og ekstra klesskap til den lille. Men først må det ryddes ut av det som står der nå, og så må vi få utleierne til å hente møblene... Og hun dama som ordner med det er notorisk treig og glemsom... *sukk*

Skrevet

Har ikke eget rum till babyn, men sovealkove. Mangler draperi dær men ellers klart. Første tiden skall barnet sove hos oss i vugge. Vuggen står fortsatt i førrådet/boden.Tar den fram nær babyn ær født.

Skrevet

Ikke klart i det hele tatt her heller. Han skal ligge inne hos oss de første månedene uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...