moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Blir sålei, gruer meg til natten hver dag.... Bena kribler,halsbrannen er på topp, sover kanskje en time... så våkner jeg og er våken 2 timer... Har termin i dag og vil bare føde...!!!!!
Svensk Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Vet vad du menar. Har problemer med søvnen jag å pga bekken , halsbrand og hormoner.... Tar på psykiskt har termin i sluttet av septemper . Vetskapen att det ær ænnu en stund igen gør det værre. Ikke kan jag bare ta sovmorgon heller... har to barn som trenger meg. Blir alene med dem tre dager nu. Men sover alltid på dagen en stund. Syteinlegg ?! Jepp !
ChellBell - har født! Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 JA!!!! Jeg er sove-menneske de lux! Jeg har verdens største sovehjerte og har aldri noe problem med å sove, men nå for tiden så gruer jeg meg til natten... Jeg ligger halvvåken hele tiden, snur, snur, snur og snur meg i håp om å finne en god stilling. I dag lå jeg bare å ventet på at det skulle bli lyst så jeg kunne stå opp Godt at jeg er sykemeldt nå for da kan jeg ta en liten nap senere på dagen.
L@boline Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Ja nettene er et mareritt nå. Så fort jeg legger meg så begynner det å krible i beina og jeg klarer ikke ligge i ro. I går kveld lå jeg å vrei meg en time før jeg sto opp og så på TV en time. Var da så frustrert og lei meg at jeg hadde mest lyst til å hyle. Sovnet til slutt, og så begynner rundansen med dobesøk og jævlige kynnere. I natt trodde jeg i tillegg at vannet begynte å lekke, og ble liggende å kjenne på kynnere for å se om det var noe regelmessig. Så våkner jeg da omsider på morgenkvisten helt utslitt. Sånn har det vært så lenge nå at det snart klikker for meg. Hadde termin på lørdag, så jeg går jo bare å venter på action her. Heldigvis leverer mannen min jenta vår i barnehagen så jeg kan ha en litt slack morgen. Nå skal jeg snart på modningsakupunktur, og akupunktøren får bare kjøre på med alt som er av igangsettingsnåler nå før jeg for alvor blir mannevond.
mamma til 2... Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 signerer på her...gruer meg til natta selv jeg.. har 10 dager igjen til termin og er veldig lei--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå