mimmimor30 Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Men jeg har så lyst å holde tulla i hendene no...Det er så tungt og vondt å gå...enda jeg vet at det er godt for henne at hun er der så lenge så mulig!Jeg er 36 uker i dag så det er fortsatt fire uker igjen i spenning,men jordmoren min mener jeg har har begyynt med noe som heter maserier.Og det har jeg aldri hørt om før! Har dere? Hva er det?Hva vil det si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå