blond Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 GRATULERER MED DAGEN I DAG! Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere!!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 signerer denne jeg:) HIPP-HIPP-HUUUURRAAAAAAAA:::: )
Mille** Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så mye med dagen! *vifter med flagget og blåser i fløyta* :oD
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så masse med dagen!! Håper den bli flott og at mange gaver kommer til deg:)
bente69;) Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Tusen, tusen takk alle sammen, så søte dere er:)) Jeg har fått noe pakker alt. Av mannen og snuppa har jeg fått en flott svart DBS City sykkel og en didital fotoramme. Sykkelen fikk jeg tidligere i sommer, halvparten er etterskuddsgave fra i fjor, ble aldri til at jeg fikk noen gave. Så har jeg fått 3500 kroner og 6 stl Grand Cru vannglass fra Rosendahl. Skal ha litt mere selskap i dag, så er jeg heldig får jeg tre gaver til:))))) Elsker gaver jeg...*ler*
metaMORfose Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Slenger meg på denne og gratulerer hjertligst! HURRA!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Hipp hurra for deg, og gratulerer så mye med dagen!! Og for noen topp gaver du ha fått da! Ja det er kjempe kjekt med gaver.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå