Gå til innhold

Jeg ser ned på foreldre som driter i kostholdet til ungene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er en nasjonal udugelighet angående hvordan foreldre håndterer ungenes matvaner!! ikke rart tenner råtner, unger er fete eller for den saks skyld hyperaktive!! En god del sitter vel her inne også, tenker jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg veldig nøye med både mitt og mitt barns kosthold, så du referer ikke til meg...'

Men jeg ser ned på de som ser ned på (dobbeltmoralsk som jeg er)

Skrevet

Og så var det de som burde få litt mer kunnskap, før de uttaler seg..... som HI.

Hva er da ditt svar på hva som er sunt eller riktig kosthold, HI?

Skrevet

hvorfor skal folk se ned på andre for altmulig?

jeg syns jo heller ikke noe om barn som ikke får den maten de skal ha å bare lever på pommes frites o.l

men det må være temmelig slitsomt å gå rundt å tenkte negativt om folk hele tiden..

tenk heller på deg og dine først. konsentrer deg om å gjøre det "rette" der.

Skrevet

Dere nugattidyrkere til barn burde skaffe dere et liv!!

Hi.

Skrevet

Forklar hva som er galt med Nougatti. Og hva betyr "nugattidyrkere til barn"?

Hvilket liv har du, som bryr deg så mye med hva andre gjør? Jeg er faktisk så heldig at jeg bryr meg lite om hva andre gjør, men mye om hva vi her i huset gjør;)

Skrevet

Jeg ser ned på foreldre som er så hysteriske med sukker o.l at det går utover livskvaliteten til de små. De skal ikke lenger få være små barn og drikke saft, spise kake i bursdag osv.. De skal være kostholdsbevisste helsefriker fra dag èn..

Skrevet

Og jeg ser ned på foreldre som uhemmet stapper i ungene sukker, sjokko og brus!! Dere sitter faktisk å forsvarer usunn mat!! Tipper dere en dag får feite unger som saksøker dere for dårlig kosthold i oppveksten!!

Hi.

Skrevet

Hmmm.....må si jeg stusser en del over enkelte som spiser junk food opp til 4 ganger i uka, fri tilgang til godis hele tiden og klør seg i hode over hvor fort barna vokser i bredden!!

Kvaøitet på kosthold er vel individuelt, men når en har junkfoodekspressen med klippekort *gratis hver 5 måltid* en gang i uken og barn ikke klarer å gå til skolen uten sjokopålegg, da har foreldrene et ansvar å ta tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...