Gå til innhold

Noen som har blitt satt igang etter vannavgang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter? og hvilket sykehus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

st.olavs i trondheim etter 48 timer.

Har også en søster som ble satt i gang etter vannavgang.

fredrikstad etter 24 timer.

Her er det mye variasjon men lykke til!

Skrevet

På en måte.

Jeg hadde vannavgang og rier i 52 timer, men fikk bare 4 cm åpning så da satte de meg på drypp. Tok 6 timer til før ungen ble født.

Dette var i Trondheim.

Skrevet

Ja, på Bærum Sykehus.

Skrevet

Ble satt igang etter 24 timer..

Skrevet

ble satt i gang på drypp 14 timer etter vannavgang ved telemark sentralsykehus. da tok det bare 2 timer før jenta var ute. valgte å sette meg i gang så kort etter fordi jeg hadde noe forhøyet crp og brukte infeksjonsfare som grunn til å sette i gang noe jeg syns var helt greit etter å ligge å vente på noen ordentlige rier så lenge. hadde jevnlige rier som bare stoppet opp igjen og lå da flere timer uten rier igjen, men skal si det ble fart på de når dryppet ble satt

Skrevet

hmm..vannet gikk lørdags natt klokka fire og tirsdags morgen ble jeg satt på drypp for da hadde ingenting skjedd...vet ikke hvor mange timer dette er jeg men..ble satt på drypp klokke 0900...klokken 1230 hadde jeg 9 cm åpning....å klokken 1600 hadde jeg fortsatt 9 cm åpning så ble sendt på ks...jenta var ute 1619.

Skrevet

gjøvik sykehuset forresten ;)

Skrevet

Var allerede innlagt på KK Bergen når fostervannet gikk. Var litt misfarget, så ble satt i gang med drypp etter ca 3 timer, da eg ikke fikk rier.

Skrevet

vannet gikk ons morgen. Ble lagt inn og satt på hormonpiller fredag formiddag. Ingen rier eller åpning så det endte med KS fredag ettermiddag. Sørlandets sykehus.

Skrevet

Jeg ble satt på drypp ca 12 timer etter vannavgang da ingenting skjedde. Hadde noe med at jeg hadde testet positivt på streptokokk B også. Da skal det ikke gå for langt tid etter vannavgang. Dette var på Sørlandet Sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...