Vanilla83 Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Var hos tannlege i forrige uke, og de fant noen hull de mente jeg ikke burde vente med. Jeg sa jeg var veldig skeptisk til bedøvelse, men de mente det var null problem. De brukte vente til etter 3mnd før de brukte bedøvelse, men etter det var det bare å borre. Jeg tenker de vet vel best, men hva er deres erfaring? Jeg er veldig skeptisk da, livredd for at barnet skal ta skade :/
Maf og lillemann Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 tok masse bedøvelse hos tannlegen forrige uke =) var da 14 uker, hadde ikke noe vondt i magen eller noe- tror ikke barnet merket noe kan du si! tannlegen min sa også at det var helt ufarlig, det samme sa de til meg når jeg måtte på tannlege vakta i sommer (var da 8 uker) jeg fant heller iingenting på nettet som heller skulle tilsi at det er farlig å gå til tannlegen når man er gravid... det går så fint så! lykke til =)
BAcer vil ha flere :) Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Det finnes bedøvelse uten adrennalin. Du kan jo spørre om å få den hvis det føles litt tryggere? Jeg reagerer selv på adrenalinet, så jeg hadde iallefall spurt etter den typen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå