Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Ha en laptop på fanget- surfe gjennom nettby, dinbaby, blog og alt som er. Mens mannen sitter med sin egen laptop i andre enden av stua? Sånn er det her, jeg har i grunn ikke noe annet og ta meg til. Mannen min klarer ikke rive seg fra den fuckings maskina uansett.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Nei, jeg er en av dem som har laptopen på fanget, surfer gjennom det som er, mens mannen ligger og sover... Skulle gjerne hatt en skulder og gråte på, men det kan man jo bare drite i når det eneste mannen bryr seg om er 1.søvn 2. sine egne problemer. GAH.. *rive seg i håret mens jeg stapper hodet ned i en vask full av vann og skriker for full hals*
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Internetavhengighet er like alvorlig som p vøre avhengig av dopog alkohol, spillemaskiner og sex. Men det er en skam, og veldig få innrømmer denne "nye" avhengigheten.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Jada, men så er jeg alenemor, og da er vel valget enten data eller TV, evt tlf av og til.... Kan ikke strikke og slike "husmorsaker", liker lite husarbeide og liker å slappe av når ungene sover, så da er ikke valgene så mange, liksom.
Mor&barn Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 det er sånn kveldene er her i gården også
Kjukka Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Skulle sett her i huset du. Jeg sitter med min laptop på stuebordet, søstra mi sitter med sin rett ved siden av meg, og samboeren min sitter med sin oppe på datarommet. Skikkelig nerdefamilie
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Nei, vi har bare en laptop, så når han vil se noe på tv eller omvendt, så sitter den andre med laptoppen på fanget... Og sånn innimellom, går der noe begge vil se på TV!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Hei, når vi benytter pcen er det for å sjekke mail, event surfer min mann kjapt for å finne utstyr til sitt firma. Ingen av oss sitter forann pcen på kveldstid. Da kan man da gjøre andre ting i sammen. Tusle litt i hagen, gå en tur , se en god film, sitte å skravle med en kopp kaffe..Gjøre ting i huset i sammen....Ja det er da så mye man kan gjøre annet enn å sitte forann pcen hele kvelden..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 nesten.. jeg har laptopen i stua og spiller eller surfer med tv i bakgrunn, mens han spiller på kontoret. Også avbryter vi og kysser litt iblant
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Ja, vi gjør det. Jeg er logget på dinbaby hele kvelden, og klarer å rive meg vekk herfra bare hvis det er noe bra på tv. Mannen sitter på andre sofaen med sin laptop, men han legger den fra seg mye oftere enn meg da. Han har flere ganger klaget på at jeg sitter for mye på nettet. Jeg gjør ingenting med måte, heller ikke når det gjelder internettsurfing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå