frupingu Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Noen som har prøvd eller bruker p-stav?? Vurderer å prøve det, noen som anbefaler dette eller ikke??
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Me! Me! Me! =)) Kjempefornøyd! Men kan den brukes om man ammer? Litt usikker. Men sånn ellers er den genial. Har ikke brydd meg om prevensjon på tre år nå, og er fortsatt like preventert. Eneste er at jeg har hatt bittelitt vondt i puppestellet ved mens ettpar ganger, og at mensen kan variere litt (er punktlig, men vel aldri hvor mye som kommer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå