Gå til innhold

Jeg legger ikke ut linken ennå, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har begynt å lage noen smykker selv, eneste stedet jeg har bilder av de er på finn.no hvor jeg prøver å få solgt de, salget har ikke akkurat vært så bra, så jeg lurer bare på om dere syns smykkene er fine, hva som er galt osv, det jeg vil frem til her er at, kan jeg legge ut linken fra finn.no UTEN å ville selge her på DiB? Legger ikke ut linken ennå, for orker ikke en hel haug av illsinte damer eller modde for den sakens skyld etter meg =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smykkene var fine de, men ikke noe som jeg kunne ha gått med. Etter min smak er det for mye dill dall på de. Jeg liker helt enkle smykker med rene linjer.

Nå har ikke jeg så mye peiling på smykker og hvor mye det koster å lage disse, men kan det være noe med prisen??

Iallefall lykke til med salg;o)

Skrevet

å, de var fine...kunne tenkt meg noe sånt jeg...

skal lagre den på finn.no, så kan jeg heller ta kontakt med deg der....

skikklig fine var de....

Skrevet

Smykkene var flotte, og mange betaler like mye om ikke mer for slike på butikker, så jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke selger..

Skrevet

Prisen var jo alldeles ikke ille, og smykkene var kjempe fine, men gjerne litt mye for hverdagsbruk.

Og ikke vet jeg, men damer som bruker slike smykker til hverdags er kanskje ikke så mye på finn.no?

Har ei venninne som også lager og selger masse gjennom jungeltelegrafen =)

Skrevet

Smykkene ser etter min mening helt OK ut, men jeg synes de mangler litt på å virke helt proffesjonelle.

Jeg tror også du vil tjene på å gjøre presantasjonen mer profesjonell. Sørg for at bildene er sylskarpe og at smykkene ligger perfekt.

Jeg vil også tro at du kunne tjene på å sette opp prisen betraktelig. Jeg vil tro at de som ser etter smykker på Finn er ute etter noe spessielt og at de er villige til å betale for det de virkelig liker. Når prisen er så lav som du har satt tyder det på at du ikke har nok tro på det du selger. Legg på prisen på armebåndet 500 til 1000 kr, da kan det hende folk blir interesert.

Lyke til.

Skrevet

Dette er noen "gamle" smykker jeg har laga, er vel 1 mnd tid siden jeg lagde de, så har laget endel andre men ikke fått de ut på salg enda, jeg veit lissom ikke helt selv hva som er galt med annonsen så fint at dere kan hjelpe meg til å gjøre den bedre :) har en kamerat som skal lage en ny annonse med de nye smykkene mine oxo, så får se om ikke de selger, hehe... Og dette er ikke akkurat hverdags smykker nei, jeg har prøvd flere forskjellige teknikker, det er derfor på det ene ihvertfall at det er mye dilldall, meningen egentlig og skal vel helst brukes til fest, må ærlig si at det smykket med masse dilldall er noe jeg ikke ville ha brukt, men alle har forskjellige smaker og er vel noen der ute som liker sånne smykker, hehe... men hva syns dere om prisen på de? var de for stive eller? Nå må dere bare komme med negative og positive ting, kom med dere har på hjertet =P

Skrevet

Syntes ikke prisene er for stive i det hele tatt. nesten heller billig som Poamin sier. Om du kjøper stener osv i norge på feks panduro kan du jo kanskje tjene nooe på de ved å sette opp prisen, for er jo ganske dyrt og drive med og tidtakende =)

Skrevet

oi...hehe...skru opp prisen?? da tror jeg det at jeg skal henvende meg som dib bruker, når jeg ønsker å bestille...sagt er sagt vettu...hehe..

neida, men de kan nok koste mere, for det er de verdt.

men tenk litt på det med å ta bilder, og hvordan de presenteres.

skarpere, og bilder som viser litt helhelt tror jeg gjør seg...

Lykke til med salget......

Skrevet

Som sagt så er det "gamle" smykker og jeg hadde akkurat begynt med å lage de, kanskje derfor jeg ikke ble tatt så "seriøst"? siden de ser ikke akkurat så proffe ut da, hehe...

har investert i ett kamera nå, så skal ta noen bilder imorra av det jeg har, så skal jeg få kameraten min til å legge det ut på finn for meg, er ikke akkurat så flink til å lage en salgs annonse enda jeg har jobbet med tlf salg =P men er vel noe med det å markedsføre seg selv, er ikke akkurat så glad i å skryte av meg, hehe..

Hmm, trodde faktisk prisene var litt for stive jeg da =P men tror ikke jeg kan ta så mye som 500-1000kr for det armbåndet, jeg brukte ikke lang tid på det og perlene var ikke SÅ dyre lissom, men bra at du kom med forslag og ditt syn på mine smykker Poamin :) Og takk til dere andre som oxo har svart meg på denne tråden :) veldig glad for responsen for hva som burde gjøres bedre osv ;) så takk jenter :)

Skrevet

Jeg kjøper perlene fra forskjellige steder forresten, har handlet endel fra Panduro men syns de overpriser noe vanvittig på perlene der og får ikke så store kvantum, swarovski krystallene koster 70kr for 10 stk, når man heller kan kjøpe fra USA og få tredobbelt så mange for samme prisen. Så kjøper for det meste fra USA eller diverse andre nettbutikker :)

Skrevet

De var kjempe fine.

Skjønner ikke hvorfor du ikke får solgt dem.

Det er jo skikkelig inn med slike smykker også nå.

Bare fortsett du :)

Du har vell solgt noen?

Skrevet

Hehe, utrolig nok så har jeg ikke solgt noen enda, derfor jeg henvendte meg til dere for å høre om det er noe galt med de smykkene, hehe.. Takk for at du syns de er fine :) Sjekker stadig vekk finn for å se hvor mange hits jeg har hatt, sist jeg sjekka så var det 260 stk som hadde sjekka annonsen, så er mange som har sett men ingen interesserte :(

Skrevet

legg ut flere bilder du, så tenker jeg...hehe...

jeg skal se nermere på de, men nå i kveld orker jeg ikke...

(er syk,så senga venter)

men jeg kommer tilbake til deg :-))

har et par kjoler jeg kunne tenkt meg å kjøpt nye smykker til, om jeg kan bestemme litt farge og sånn selv da...

Skrevet

Ja, kommer til å legge ut flere bilder evt lage en ny annonse imorra som kameraten min skal rigge opp, kan sende deg link til den nye annonsen da :)

Huff, kjipt å være syk, har hatt ehel denne uka hvor lillemor, jeg OG samboer har vært syke så veit åssen det er, gå og finn senga og bli frisk veldig snart så kan vi snakkes nærmere vettu :)

Ja, farger og åssen type smykke kan du bestemme helt selv vettu :) Om du skulle kjøpt av meg så får du rabatt :D hehe....

Skrevet

flott :-))

nå ble jeg glad:-))

bare å sende meg pm det vettu.....og ja, holdt på i en uke nå, så nå gir jeg snart opp.

er så sabla tungt å få dagene til å gå,når jeg er sånn som nå...

"vi snakkes " :-))

Skrevet

Nå ble jeg glad skal jeg si deg =D hehe...

sender deg en pm med link så fort jeg har fått lagd en ny annonse ;)

Håper du slepper 1 uke til med sykdom da, du fortjener å bli frisk nå syns jeg :) Hangler litt enda selv, er så utrolig irriterendes, gleder meg til jeg er 100% frisk igjen!!

Men god bedring inntil videre :)

Så snakkes vi vel om ikke så altfor lenge :)

Skrevet

Smykkene var fine,men ikke helt min type stil dessverre ... Jeg lager litt selv, men har en venninne som er råflink, hun holder homepartyes med venner og kjente og får solgt masse der. Kanskje det er en ide for deg? (forrige hjemmepartyet hun hadde solgte hun for over 10 000kr)

Hun lager smykker med både Jade, rosenkvarts, ferskvannsperler, makrame, hekler sjal osv.. Og barne- ungdomssmykker..

Det burde jo vært en kjempeide om du lage opp litt og holdt hjemmeparty like før jul når folk trenger å kjøpe julegaver for å gi bort og;-)

Lykke til!

Skrevet

Rart at du ikke har fått solgt noen!!!

Du har jo hatt de ute suuperlenge joo.. Du får markedsføre deg selv no iherdig - du kan jo kjøpe deg opp en reklameplass her på DIB, hehehe ;)

Får håpe at kameraten din lager no fyrverkeri av et slag ;o)

Og btw: Du vet at det bare er jeg som klikker meg inn om dagen for å se på annonsen din?

Slik at det blir 300-400treff? ;)

hihi

Såå, nå skal jeg begynne igjen - neste gang du ser på annonsen står den på 500 ;o)

moahaaha:p

*jeg er i tullehumør, nå skulle vi vært sammen... *

Må treffes snart igjen da! Jobber jo hver dag jeg, men.. En helg kanskje? =)

Klem fra meg og Daniel :)

Hils snuppa di!

Skrevet

Heisann HI

Signerer det de andre sier. Flotte smykker, men man begynner å lure "hva som er galt med dem" siden de er så billige.

Skrevet

Kanskje folk ikke sjekker Finn.no når de skal kjøpe smykker? Hvis du hadde fått en butikk til å selge smykkene for deg tror jeg det hadde blitt noe annet. En liten nisjebutikk med diverse småting...

Skrevet

Fine smykker:-) Men lag en logo, et designmerke som er ditt som kan være på. Bruk logoen for det den er verdt. Få laget små esker eller poser med logoen på. Folk liker å kjøpe et "merke": "Ja, dette er kjøpt av en norsk desginer blablabla..."

Høyere priser- ikke underselg deg selv. Og så må du ha bedre bilder.

Lykke til med salget:-)

Skrevet

Ironisk Distanse eller andre: hvor får jeg tak i poser og esker med logoen min på, og ikke minst hvor får jeg laga logo? hehe, er jo ikke kjent med disse greiene i det hele tatt =P er det dyrt oxo forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...