Gå til innhold

Jeg vil ha tvillinger.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å få det til?? nå tenkte jeg på kunstig befruktning.i utlandet evt hvor? pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herreguuuud-..*rister på hodet*

Skrevet

Trøste å beire ! Hva med å prøve å lage dem selv.

Skrevet

Har du ring Angelia Jolie eller Jennifer Lopez og spurt hvor de bestilte sine og hva de kostet? Greit nok at kjendiser som har mer penger enn de kan bruke, "spesialbestiller" barn, men må vanlige mennesker nedlagte seg til den samme oppførselen? Det skal liksom være så trendy å få tvillinger nå. Tipper du er en slik dame som ikke eier en ting som ikke er "designer" og som egentlig har et jævlig kjedelig liv. Om du venter en liten stund til, er det sikkert trendy og uvanlig å bare få ett barn av gangen.

Skrevet

Er du klar over hva du utsetter kroppen for ved å gjennomgå assistert befruktning?

Dette er ikke noe man gjør for moro skyld, eller fordi man synes det virker "stas" med tvillinger.

Det er forøvrig ingen garanti for å få tvillinger, eller bli gravid overhodet, selv om du gjennomgår IVF.

I Norge er det uansett ingen som vil hjelpe deg, så lenge det ikke er et medisinsk problem som ligger til grunn.

Du finner nok sikkert noen useriøse klinikker uten etiske normer og regler som er villig til å hjelpe deg for en blodsum. Er det virkelig noe du vil gjøre?

Skrevet

Hva med bare å ha mye sex i og rundt eggløsning? Vi har tydeligvis hatt det og venter tvillinger nå.

Skrevet

Grunnen til at du er gravid med tvillinger, er vel ikke at du har hatt mye sex rundt eggløsning? Det er jo en forutsetning for å bli gravid i det hele tatt. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...