Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Huff, syns ikke han gjør noe annet. Og rive seg fra det går jo heller ikke, dette tar overhånd! Noen andre??
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Du får bli med på laget, så får du ihvertfall chattet med ham ... Gubben min spiller ikke akuratt wow, men det er jo alvorige greier. Det finnes mesterskap man kan delta i og alt mulig.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Blir ikke med på laget, noen må jo ta seg av babyen....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Min er en periode spillende wower. Jeg føler meg som en gressenke ibalnt pga det spillet. Og hadde ikke jeg satt hardt mot hardt hadde han spilt hele tiden!!! men heldigvis gjør han andre ting innimellom.. Og har nesten ikke spilt i sommer. Men det kommer igjen til høsten.. :s Jeg ville satt meg ned og snakket med han.. Uten tv, data eller rertt før leggetid, og hatt en regel på at vis han spiller den dagen, så blir det ikke spilling neste osv.. Noen slike regler som dere kommer på sammen. Her har vi det sånn at, vis det er en gang han bare _MÅ_ spille, så får han hversågod gjøre noe først i huset, eller med ungene. Og at vis han spiller mye, og jeg sier ifra så skal han ikke bli sur. (hvis jeg da ikke er urimelig.. ) Etter at vi fikk litt mer orden på det, er det blitt bedre.. Håper den ordningen overlever høsten og..
Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Såpass, ikke bare et par timer om kvelden? Hvis det er riktig ille må du nesten si tydelig ifra til ham at det er skremmende mye. Før opp en oversikt og vis ham og si at du ikke vil være sammen med en datamaskin eller noe sånt. Dessuten kan du få gode tips hos telefonen for spillavhengige (husker ikke navnet på det i farta, men du finner sikkert det ved å google).
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 anonym 23:07: Sånn kan det gå når man er med "på laget": http://www.gamespot.com/news/2005/06/20/news_6127866.html http://www.cbsnews.com/stories/2007/07/15/national/main3058816.shtml?source=RSSattr=HOME_3058816
Grorüd.. Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Du er ikke alene! Min bedre halvdel gjør ikke annet.. Så jeg begynte og spille selv.. Så da får han ikke sittet på pcen heeeele tiden!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Min eks spilte dette spillet ekstremt mye. Det gikk utover skole, han strøk glatt. Han spilte så mye at jeg ikke taklet det lenger. Jeg gikk rett og slett ifra han. Når en mann lar et spill styre hverdagen sin var han ikke noe for meg.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Ordet gressenke går tilbake til den tiden det var gress/høy i madrassen. og mannen var mye borte fra kona si. Så en dame som er mye alene, selv om hun er gift, er en gressenke.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Fortsetter disse mannfolkene med å spille etter at forholdet ryker, eller får de øynene opp for at livet består av virkeligheten etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå