-Hoppsi Deisi- Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hvor gamle bør barn være for å være med i en begravelse...?
~sjiraff~ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Det er vel veldig avhengig av hvem som har dødd og relasjonen barnet hadde til vedkommende.
-Hoppsi Deisi- Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Veldig nært forhold, snakk om daglig kontakt. Både for meg og sønnen min. Han er 3 år. Er veldig i tvil om hva som er best...
-Hoppsi Deisi- Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Ja, det er helt sant. De skjønner jo ofte mer enn man tror også...Dessuten er det jo en måte for dem å forstå at denne personen er borte og ikke kommer tilbake mere.. Skal snakke med de andre om det, så får vi se hva det blir til:)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Jeg ville tatt han med. Har aldri forstått dette med å skjerme barna. Men hvis ungen er veldig aktiv så er det kanskje vanskelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå