Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Takk for påminnelsen ja. Er utrolig sløv på det. Må skjerpe meg...
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 nå måtte jeg le. leste at vi måtte knipe, men så leste jeg feil på nicket ditt, trodde det var bamseMUSA som ba oss knipe HE HE HE.
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Bamsemusa; jeg leeeeeer meg i hjæl! Kniiiper i vei:)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 DOLCE&GABBANA-the one husker ikke jeg deg fra "oss over 30" tråden inne på bli gravid her tidlig tidlig i vår?
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Hei-Hei-Myrtel, joda d er meg fra "oss over 30" Hvordan står d til? Koselig at du husker meg da:) Jeg fikk endelig positiv test i begynnelsen av mai og er nå 20+5 og venter ei jente med termin 15.jan.. Humoren er på topp om dagen så jeg lo så jeg hadde vondt i magen i sted, og jeg som bare skulle innom for å takke for påminelsen:)
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 1. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2008 BamseMUSA minner om en ny runde før vi legger oss! Hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå