Gå til innhold

falsk krupp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortell dere som har hatt barn med falsk kruppe..

var de syk noen dager i forveien?

fikk de medisin ? evt efedrin?(og finnes den i annen smak enn lakris?)

kor lenge gikk det før de var friske og barnehageklare igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det det Sara har?? :-(

Skrevet

Mine har ikke vært syke på forhånd. Kommer helt plutselig på natta. Det skal som regel hjelpe å være ute i frisk luft 20 min - 1/2 t, så vi har tatt på lue og pledd og satt oss på terassen... En gang måtte eldstemann på sykehuset fordi han ble ikke bedre, fikk da medisin der.

Ellers pleier det gå fort over, vi har pleid å være hjemme dagen etter men så er de som regel i fin form.

Skrevet

hun høres ut som en puddel når hun hoster nå så hehe..

og det kan stemme med at hun fikk efedrin(som hun kasta opp på meg i kveld)

eg syns det stemte når eg las om det hvertfall.. skal inn til legen i morgen tidlig

Skrevet

har hatt tre ganger, og var aldri syk i forveien. ene gangen fikk han feber omtrent rett før han la seg. fikk adrenalin og noe annet jeg har glemt. det fikk han i dampform på legevakta. ble også 'frisk' hjemme en gang.

er helt grusomt når det står på!

Skrevet

har de hatt noe feber? sara har hatt feber på 38.2/3 siste dagene..

Skrevet

Håper hun kommer seg fort! Lykke til hos legen, og gi en lyd hvordan det har gått!

Skrevet

Min hadde det da han var 13mnd. Han var bare litt tett da vi la han, men en time seinere var det full "bjeffing".

Dro på legevakta og fikk medisin. Husker ikke hva den het (begynte på B...), men skulle hindre at han fikk nye anfall.

han begynte å hoste et par ganger til i løpet av natta, men det ga seg mye lettere så den medisinen gjorde tydeligvis susen.

Han var bedre igjen dagen etter og neste natt gikk noe bedre, jeg var hjemme fra jobb dagen etter det også, men da kunne han vel strengt tatt vært hos dagmamma.

Han var "skurven" i halsen noen dager etterpå....var en bivirkning av medisinen sa de på legevakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...