Sånn kan det gå Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Har aldri brukt trappegrind til noen av våre. Vi lærte dem heller å takle trapper helt fra starten av.
iznogood Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Samme her - har aldri hatt trappegrind til noen av barna, og det har gått helt supert uten et eneste uhell :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Ja, men nå var ikke det spm,, hehe.... Snuppa går fint i trapper. Men tenker litt på når hun er oppe på rommet sitt og leker.. Kan fort glemme seg og dette ned trappa... Har litt skrekken for det...
Sånn kan det gå Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Poenget er jo at de ikke trenger trappegrind når de har lært å takle trapper, det har ikke med alder å gjøre. Lærer man dem det fra starten av (helt fra før de kan gå) trenger man aldri trappegrind, lærer man dem det seinere kan man slutte med trappegrind da. Det er jo bare dere som vet om deres jente takler å ikke ha grind på trappa.
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2008 Hehe, ja er sant det... er bare litt redd for at hun skal dette ned ved uhell.. Mne det er vel alle..
Bare jeg er meg :o) Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Vi har trappegrind enda.Dette fordi va har stue og kjøkken i annen etasje.Driver jeg på kjøkkenet er han nede på null komma niks om grinda er åpen.Putter da gjerne noe i do,roter på rommet til storebror..eller i værste fall ute på lekeplassen...gjerne med mine sko Trappa har han fikset fra han var veldig liten. Så har er grinda på så jeg skal vite hvor mitt lille troll er der jeg vil han skal være...hehe Han er 2,5 år.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Og etter å ha lest det jeg selv har skrevet skulle en nesten tro at mor er på en snurr,hehe Trøtt og sliten. Tar på å ha "trollunger" God natt
Sjokoladekaka Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Tok den vekk når ungen klarte å åpne den sjølv;) Då var poenget vekke, og ungen kunne å gå i trappa. Det har ikkje så mykje med alder å gjere, meir kva ungen klarer sjølv.
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2008 Hehe skal ikke skru den ned, men tenkte på å ha den åpen da..... Blir sikkert til at jeg bruker den så jeg "veit hvor hu er".. hehe.. kjapp som lynet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå