ny på vei? Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 man kan vaske helt vanlig trekk til vognen i maskinen på vanlig 40 graders vask? også kan man tørke det i trommel?
ny på vei? Skrevet 31. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2008 også en annen ting... går det ann å få en solbleket kalesje frisk i fargen igjen? f.eks spay av no slag e.l.? er så dumt den er blitt solbleket allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå