ziwwote Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg hadde en SA 2 august var da i 6 uke. Vi ventet ikke på mens,men begynte prøvingen så fort blødningen hadde gitt seg. Ble gravid igjen med en gang,men tørr ikke håpe for mye. Det var så fælt å miste sist,og jeg vet ikke om jeg orker å gå igjennom det en gang til. Noen som har noen solskinnshistorier å komme med?Jeg er redd for at jeg kanskje burde venta en mens med å bli gravid igjen,at forholdene i livmor hadde vært bedre da.Jeg ville så gjerne bli gravid igjen så fort som mulig.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hei vennen....*Klappe på* Rolig,det her går bra skal du se. Der er absolutt ingen grunn til at ikke det skulle det. Det heter at "alle " har en SA...Såh,nå har du dessverre hatt din, grusomt som det er ( har opplevd en SA og en BO) ,men nå må du bare tenke oppover og framover. Vi fikk beskjed av legen min å bare blåse i dette med mens og venting, at det var gammeldags og ikke kunne forsvares medisinsk. Det å vente på syklus var for å lettere kunne sette termin. Vi ventet heller ikke,og her sitter jeg gravid. Rakk ikke å få den tilbake i det hele tatt... Selvsagt,alt kan skje, men husk at det er flere som mister en gang enn som mister to,- så oddsene dine skulle være rimelig bra for å lykkes nå Jeg skal ikke ta lett på det, er livredd til tider selv,- skal på tidlig privat ul nå til uken og redd for hva jeg får se... Håper inderlig på hjerteaktivitet...Men... Gjør som meg når det virker mest håpløst. Si høyt til deg selv at "Det er ikke en eneste grunn til at dette ikke skulle gå bra" ! Nemlig. Senk skuldrene littegranne, pust rolig og så krysser vi fingrene for hverandre. Dette må gå bra
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Akkurat det samme skjedde med oss. Mistet i uke 5, og jeg har ventet og ventet på mensen som aldri kom..... Tror jeg er ca 6uker nå, og nokså redd for at det samme skal skje igjen. Trøster meg med at jeg har endel symptomer denne gangen, men man kan jo aldri være sikker...=) Vi får bare håpe og tro at det vil gå bra denne gangen. Er jo ikke særlig vi får gjort fra eller til uansett....=) Lykke til-klem fra meg
ziwwote Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Tusen takk for svar :-) Det hjelper utrolig mye å høre at det er flere enn meg som har det på samme måten,og at en SA ikke trenger å bety at det er noe galt med meg. Jeg krysser fingrene for at det går bra med oss alle,vi fortjener ikke at det skjer flere ganger. Lykke til!:-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Jeg var en av de som ventet med å prøve til etter mensen ankom....søren å da! Skulle ikke hørt på henne, hun som i utgangspunktet var meeeeeget frekk. Ble helt paff jeg...men tilbake til tema.. Nå er jeg midt i eggløsning, tror jeg, etter første mens - etter sa. Jeg er så nervøs for om vi må vente like lenge som sist, vi var liksom så godt i gang. I tillegg begynner sex lysten til mannen min å synke - noe som aldri i sitt liv har skjedd før. Han tenkt at det kanskje er på grunn av at han får nesten bare sex i eggløsningstiden.. ååå det kan være ganske så frustrende dette her...
Dukkedeisi Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Hei. Det er min historie,det. Mistet i slutten av juni,uke seks. Prøvde igjen så snart blødningen hadde gitt seg,jeg fikk eggløsning med en gang. Er nå ni pluss fire, var på kontroll i dag pga.av noen småbødninger, men alt er i orden. Den lille vokser og utvikler seg, og går snart over fra embryo-fasen til fostertilværelsen. Det går helt sikkert bra for deg denne gangen!:-) Lykke til!
ziwwote Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 Så fint å høre! Jeg har vært redd for at det er noe galt med meg,som har gjort at jeg fikk SA.Klarer nok ikke å slappe av før etter UL,Leser om folk som har hatt SA og MA flere ganger,og får helt noia av det. Egentlig burde jeg kanskje holdt meg unna denne siden fram til jeg er i 2 tri,men klarer liksom ikke å la være heller.hehe!Håper det går bra med oss alle denne gangen,og at spirene klamrer seg fast helt til slutt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå