Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Phu... er 36+3 nå med en tass som def. ikke har festet hodet enda. Han ligger så høyt og romsterer og ordner inni der at jeg til tider føler meg som en strandet hval. Puster og peser og sitter i sofen med kjempebue i ryggen for å føle at jeg skal kunne puste relativt fritt. Er dessuten ufattelig tørst hele tida -og fyser på et eller annet (gjerne noe usunt...) omtrent hele konstant. En uke igjen i jobb nå så kan jeg slappe av og begynne å forberede meg litt mer på at han faktisk snart skal ut... Skal bli både deilig og en slags vemodig :-) Ha en fin kveld alle dere andre fisker på land ;oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå