Gå til innhold

trenger tips til den perfekte familebilen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og den må kunne romme to barneseter, stor hund og vogn!!!

anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Ford Focus stasjonsvogn og er veldig fornøyd. Ellers vant Mondeo testen i Foreldre og barn her i sommer..

Skrevet

Med 3, snart 4 unger, bilferier fra Bergen til østlandet med full bil (ingen hund da, vel og merke) så er vi kjempefornøyde med vår Volkswagen Touran. Ganske så greit dieselforbruk også.

Skrevet

ja, er litt mer interessert i disse "høye" stasjonsvognene og/eller 7-setere.. tror standard stasjonsvogn blir litt lite når alle skal ut på tur...

Skrevet

Da er jo Touran midt i blinken, siden den er en flerbruksbil med opptil 7 seter :) Må si at kjørecomforten er ganske god (vi gikk fra opel vectra til denne), og jeg syns ikke det er så ille å ha 4,5 mil til/fra jobb hver dag i denne bilen :-)

Skrevet

Ford SMax! :)

Jeg kjører Avensis, den nye modellen, den fungerer godt til en unge, to hunder og to voksne.. :)

Skrevet

Toyota avensis!!!

Skrevet

VW touran. En venninne har den, har god plass til 2 barneseter + hundebur og søskenvogn i baggasjerommet, og da er det fortsatt god plass til baggasje.

Skrevet

Touran, Sharan, Caravelle alle fra VW.

Skrevet

En bil er glemt! Vi har Peugeot 807 , den er suveren, og kjempegod plass! Med barn, stor hund i bur og katt er det god plass i bagasjen. også er det 7 seter :) Vi har tatt ut de to bakerste setene, da er det veldig bra med plass. I tillegg er den supergod å kjøre også.

Skrevet

Hvis du liker Touran så anbefaler jeg heller Seat Alhambra!!

Mye bedre plass enn i en Touran !:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...