Gjest Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Synes det er så innmari lenge siden jeg fikk noe Foreldre&Barn blad i posten. Abonnerer, så det pleier jo å komme hver mnd.. Siste jeg fikk var for August tror jeg, der stod det om barnehagestart osv, men jeg har forlagt det bladet så klarer ikke finne ut når det neste egentlig kommer i salg.. Noen andre som vet? Takker for svar, om noen gidder:-)
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Bruker jo å komme i starten av mnd.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 fikk bladet i posten på torsdag eller fredag
ZZzZzzZ Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 i salg fra 29. sept står det i bladet...=)
Tante Gustava Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Jeg venter også på bladet som skal komme nå. Står i det fra august (med barnehagestart og mer) at det kommer for salg fra 1.sept. Så vi har det vel i posten i morgen tenker jeg
Gjest Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Ja, da bør det vel dumpe ned i postkassa imorgen da..:-) Pleier liksom å få det torsdag eller fredag uka før det kommer i salg jeg da, men sikkert posten som roter.. Takk jenter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå