Gå til innhold

GT safari vs Phil & Teds.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i tankeboksen nå, er så i tvil hvilken vogn jeg skal gå for.

Må ha søsken- utgaven. Skal brukes til Linus på 3 mnd og tassen på snart 4 år, 105 cm/14 kg.

Hjelp meg å ta riktig valg da:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den dobble phil and teds vogna (der hvor de sitter ved siden av hverandre). Den har lang rygg og tåler mye vektbelastning, og ett behagelig sete. Da sitter storebror også bra.

Dessuten har den to separate kalesjer, den er smalere og lettere enn gt og mer stabil i og med at den har to svingbare forhjul.

Skrevet

Hehe... den har jeg ikke tenkt på en gang, har bare sett for meg den med søskensetet jeg da :-) For den kan jeg bruke som enkeltvogn også.

Men takk for tipset.

Glemte å si at jeg skal bruke vogna ca 2-3 timer pr. mnd, så har ikke lyst til å kjøpe ei svindyr vogn, men ligger jo en god del på finn.no da.

Skrevet

Jeg hadde med søskensete, den som kan brukes som enkeltvogn også. Det er en god vogn, og supert at den kan brukes av bare babyen eller bare storebroren. Men søskensete er ikke så stort, og det er jo i det setet 4-åringen må sitte nå før minsten din kan sitte selv. Vet ikke hvor viktig det er med ett ordentlig godt sete for ham, men jeg ville iallefall prøvd for å se at han sitter greit i det.

Kan jo være det går bra siden det er så lite du skal bruke det.

Er en veldig god vogn iallefall, så kan anbefales på det varmeste om søskensetet fungerer greit =)

Har forresten sett at flere har importert vibe fra USA til under 6000 inkl moms for vogn med søskensete. Softbagen trenger du egentlig ikke, du kan bare bruke en god pose e.l

GT er sikkert ett ok alternativ, men den er litt bred så du vil få problemer i en del butikker og sånn. Men alt kommer jo an på bruken =)

Skrevet

GT safari er helt knall!!!

Den får bra omtale også. Søk den opp på google, så ser du:-)

Den andre har jeg ingen erfaring ved desverre.

Skrevet

Vi har Gt Safari Dobbel til våre tvillinger og er veldig fornøyd. Har kjøpt oss en singel en også nå:))) Den er utrolig lett å trille,og kommer fint inn på butikkene. Koster 2999 på deal.no.Kun 1 kr i frakt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...