Gjest Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 eller begynner d alltid i magen? d er noe som foregår her nå,sånn smått..hadde ikke reagert noe særlig hvis dette var en vane..men jeg har nesten ikke hatt noenting tegn på hverken kynnere eller noe annet..men nå som sagt så skjer d noe her.. hmm..kanskje jeg skal gå å sove litt ..HVIS d skulle ta seg opp ..så er d kanskje greit med litt søvn..
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Når eg fikk siste jentungen satt smertene omtrent bare i ryggen...korsryggområdet liksom:) Så det er godt mulig iallefall.
De tre gull Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Har født to ganger før og har bare hatt riene i ryggen. Ikke vondt noen andre steder enn i korsryggen.. Lykke til med fødsel!!
Sørlandsjente1 Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Samme her. Når fødselen var i gang sist, satt smertene kun i ryggen. Begynte som svake murringer som bler sterkere i løpet av kort tid.... Lykke til! Hold oss oppdatert:)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Født to ganger før og begge gangene har riene sittet i korsryggen. Kynnerene sitter i magen, strammer hele magen, men dette kjenner jeg ikke til under fødselen. Men det er meg. Hvil deg du..... så er du klar for fight! Lykke til, snart i mål nå skal du se!!!
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Mine rier var som kynnere - stram mage - pluss smerte i korsryggen.Ingen smerter utenom det bestemte punktet i ryggen - iallefall ikke før jeg var på plass på føden:) Lykke til:)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 "her er d stille i fjøset...her er d stille i fjøset..for deg-- å deg å deg" er d mulig..skal ikke nevne mer at nå er nok noe på gang..ever never..hehe for her ble d stille..hadde en runde i høyet i går kveld,etter mye latter å skrål..d ble alt fra naturlig å godt hvertfall..hadde jo litt murringer før dette..meeeen så stoppa d søren meg opp etter sexen..what the f..?? nei..dette kan nok ta tid.. i dag må jeg ringe å bestille ny time til akupunktur og stripping hos jm..!!
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 uff...føler med deg! Er lei eg også nå..og 18 dager til termin..kommer til å gå fra forstanden om det blir overtid he he
Sørlandsjente1 Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Det høres bare ut som det er meg du sitter og forteller om.... Blir jo lurt trill rundt hele tiden. Snakk om mangel på kontroll...... Hadde 21 timer med maserier fra torsdag til fredag med 5 fuc....min mellom, "en meget vellyket stripping" (kjøss meg så meget i ratata) på fredag og full stopp med murringer utover lørdagen til tross for flere runder i kaninburet. Knapt hatt kynnere det siste døgnet.....
Gjest Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 hehe huff jeg må le litt og..en blir jo litt desperat da.-.å jeg som har vært så høy på pæra å sagt at neida dette går bra,jeg er ikke så utoldmodig..d kommer når d kommer..men nå?!herregud..nei nå kjenner jeg at jeg er sur ..å vil bare få dette i gang..å ikke vite er jo ren tortur.. gå å kjenner på noe greier som aldri blir til noe mer.. får gå meg en tur i dag og..
☆Mathilde Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Med jenta mi hadde jeg nesten bare rier i ryggen! Hadde det bare vært mageriene hadde jeg virkelig hatt det flott under fødselen. hihi;) Men ryggen tok knekken på meg husker jeg. Steriltvannspampler er tingen, sier jeg bare!! Det hjalp masse! Men nå skal vel du ha Epidural pga setefødselen din Redorkide ??? Det er jo en mager trøst. Håper dette fører til noe mer i dag da! Lykke til !!!
Gjest Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 ja jeg hadde og riene i ryggen med nr 1,men d var ikke før langt ute i fødslen..da fikk jeg og de saltvannsgreiene,d var helt for jæ...å sette..men fikk faktisk litt lindring i ryggen..hadde ikke så vondt i ryggen med nr 2.. ja stemmer ..får epidural..så får vi se hvordan d går;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå