Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det som skjer på en sånn mekling? spør mekleren om vi vil ha terapi eller noe, noen som har vært på sånn å har litt å fortelle om hvordan dere gjorde det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer har vært på det flere ganger med eksen.. det er en samtale hvor begge parter får fortelle sin side av saken (UTEN å sverte den andre i det hele tatt - da bryter meklingspersonen inn, som fungerer som en ordstyrer....) Poenget er at man sitter rolig å snakker og de fleste kommer som regel til en løsning, man må kanskje svelge en kamel el to, men meklingsmannen/damen har veldig fokus på hva som er barnets beste - for det kan enkelte foreldre glemme litt oppi alt. Har aldri hørt at de er blitt tilbudt noe terapi nei....

Skrevet

Takk for svar :) vi skal møtes neste uke jeg og min tidligere samboer for å finne frem til en løsning da så vi slipper å sitte der i flere timer, men problemet er at han nekter å ta gutten i helgene for han vil heller jobbe :( sie litt om han, men han er bestemt å jeg føler meg som det svake ledd, han driter i hva jeg sier. jeg vil være samarbeidsvillig, men han må skjønne at det er godt for meg å ha fri et par helger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...