Pinnen Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 hva er det som skjer på en sånn mekling? spør mekleren om vi vil ha terapi eller noe, noen som har vært på sånn å har litt å fortelle om hvordan dere gjorde det?
vips-77 Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Min samboer har vært på det flere ganger med eksen.. det er en samtale hvor begge parter får fortelle sin side av saken (UTEN å sverte den andre i det hele tatt - da bryter meklingspersonen inn, som fungerer som en ordstyrer....) Poenget er at man sitter rolig å snakker og de fleste kommer som regel til en løsning, man må kanskje svelge en kamel el to, men meklingsmannen/damen har veldig fokus på hva som er barnets beste - for det kan enkelte foreldre glemme litt oppi alt. Har aldri hørt at de er blitt tilbudt noe terapi nei....
Pinnen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Takk for svar vi skal møtes neste uke jeg og min tidligere samboer for å finne frem til en løsning da så vi slipper å sitte der i flere timer, men problemet er at han nekter å ta gutten i helgene for han vil heller jobbe sie litt om han, men han er bestemt å jeg føler meg som det svake ledd, han driter i hva jeg sier. jeg vil være samarbeidsvillig, men han må skjønne at det er godt for meg å ha fri et par helger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå