Gå til innhold

Hvor kjøpe reimadress til ettåringen min??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og farmoren hans har trålet butikkene her i området når. Er på utkikk etter høst/vårdressen. Finner den ikke noen plass. Noen tips?? Lillestrøm og omegn?? Oslo er ikke så langt unna det heller:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp på Barnas hus. De har hatt salg på vinterdressen til 900 kr. Gå inn på www.barnashus.no så kan du se om du finner noe nærmere lillestrøm enn alnabrusenteret.

Skrevet

Takk for svar. Ligger en på Strømmen storsenter. Men de hadde ikke. Hadde kun vinterdressene. Og vi vil ha vår/høstdress fordi den er bedre for tassen å bevege seg i enn disse med for. Farmor strikker sett som han kan ha under om vinteren så det ikke blir kaldt. Gjorde hun med sine barn også og syntes det har vært supert alle de årene hun har jobbet i bhg og... :)

Skrevet

Kanskje her...ring å hør....

Reflex / Pinocchio Barneklær a/s

Reflex/Pinocchio barneklær

Velkommen til Reflex Pinocchio barneklær 0 -16 år!

Vi har 20 års erfaring i å selge klær til barn.Klær til hverdag, fest og fritid. Vi fører også klær til fyldige barn. Som medlem av Reflex-kjeden har vi tilgang på de beste og mest populære merkene på markedet.

Reflex er ledende på å lage "arbeidsklær" til barn. Eks. Reflex regntøy; Best i test!

Vi fører merkene: Reflex, Reima, Troll, Ticket To Heaven, Mikk Line, Jean Paul, Maxemilia, Exit, Name It, Claire, Brubaker, Janus, JoHa, Kids up, D-xel, X-Boys, Collexion, Me Too.

Hos oss kan du forvente profesjoenell hjelp og god service. Velkommen!

Reflex / Pinocchio Barneklær a/s

Tlf: 63 98 19 95

Trondheimsveien 86 2040 Kløfta

Skrevet

Har fått tips om at høstdressene til reima trenger man ikke kjøpe. Man bruker de ikke så lenge og kan derfor like gjerne kjøpe en på cubus, hm osv. De koster under halvparten av reimadressen.

Skrevet

Både farmor og bhg her er av en annen oppfatning. De syntes de minste barna ikke klarer bevege seg godt nok i de forede vinterdressene og syntes vår/høst dressene til reima er de beste. Og når det er kaldt har de heller på ullundertøy og tjukt ulltøy/fleeze under dressene. Og er det under -10 er de ikke ute uansett. Så her sverges det til vår/høstdress- Jeg er helt fersk på området så jeg får høre ¨på ekspertrådene jeg har fått;) Uansett farmor som har tatt på seg å stå for bhg dressene til jr så da skal hun få gjøre det:)

Skrevet

Reimatec er supre dresser! Vinterdressene er faktisk utrolig lette i forhold til andre dresser. (hvis du ikke får tak i vårdress) I tillegg er det ekstra forsterkning i rumpa som isolerer godt for de minste. Tørker fort gjør de også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...