Gå til innhold

HJELP!!!

prinsesse08+lillebaby12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått noe helt sinnsykt vondt i den venstre puppen..ikke den andre.

merket det når jeg tok av meg bhen. sikkelig ømt på innsiden.

gjør vondt når jeg tar på det. å må holde puppen oppe for at det ikke skal gjøre vondt. går alltid med bh, også om natta. kommer litt væske ut av den, men får ikke noe ut når jeg klemmer. noen som vet hva det kan være?? eller som har hatt det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hadde akkurat det samme for et par uker siden. Prøv å masser puppen litt forsiktig om kvelden. Hos meg gikk det over i løpet av et par dager.

Håper det gjør det hos deg også:)

Skrevet

takk, blir fin jobb for sambo;) hehe

Skrevet

Det kan være en tett melkekjertel..

Om du blir rød og varm på brystet ville jeg tatt en tur til lege. Kan gå infeksjon i den..

Lykke til!!

Skrevet

Jeg opplevde også dette for noen uker siden. Hadde litt stram bh og når jeg tok den av hadde jeg fryktelig vondt under ene puppen. Senere på kvelden kom det MASSE veske ut.... Dagen etter var jeg fin igjenn..

Skrevet

Samme her, forrige helg hadde jeg kjemevondt på overdelen av den høyre puppen. Etterhvert litt i venstre også, men høyre var så ille at jeg holdt på å skrike bare jeg var borti med armen. Prøvde å gå med ammeinnlegg av ull, og vet ikke om det var det som hjalp men etter et par dager var det over. Lurer litt på om de vokste litt også når dette holdt på...

Men massere... Sambo kunne jo prøvd å nærme seg puppene mine da de var vonde! Skal love deg han hadde angra fort ;) AU!!

Skrevet

hehe:) tak for fine svar:) er forresten bedre i dag, masserte og la uten bh inatt. masse væske kom ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...