* 5 om dagen * Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Er litt treg når det gjelder meg selv, men nå synes jeg at jeg har slite nok. Har hatt, og har en kraftig forkjølelse i ca 10 dager, mister stemmen sånn delvis, hoster konstant, kjenner det sitter noe jeg ikke får opp. Og det sitter dypt,for det kjenner jeg. Har hatt litt feber, for når jeg skal gjøre noe så er tempen opp og ned,nesten som hetetokter...hehe... og jeg må ikke glemme nesa, snyter og snyter meg i ett,hjelper ikke med nesedråper...og det er så tungt og puste.... så burde jeg få sjekka dette tro? eller er det noe som dere bare ville sett om det gikk over av seg selv?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Høres jo ut som en vanli forkjølelse.... Jeg hadde ikke gått til legen pga av det, men du sier du kjenner at d sitter dypt så d kan jo være bronkitt eller noe?? Gå til legen du!! Jeg kan jo ikke kjenne hvordan du har d..
* 5 om dagen * Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 nei, det kan du jo ikke, så det skjønner jeg...hehe... men tenkte bare å høre med dere, når dere drar til legen med sånt, er fryktlig slitsomt å gå sånn....
kokosyklus Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 ja, nå skal du gå til legen:) Det høres ut som du trenger antibiotika for noe bakterielt i luftveiene. Utelukker ikke en mulig lungebetennelse eller brokitt, siden du forteller at noe sitter langt nede og at det er tungt å puste. God bedring:)
* 5 om dagen * Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 tusen takk for det... ja det er det jeg også lurer litt på, men jeg hater å gå til legen, er alltid ungene først, så venter jeg i det lengste med meg selv, men er ikke kjekt å gå for lenge med det heller. Her en dag, verket jeg i ørene, og hørte det drøpte inni der, så lurer på om jeg har hatt øreverk også...hehe... jeg syter og klager nå, men er ikke noen andre som vil høre på meg...mor blir jo aldri syk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå