Gå til innhold

Hvis der skulle hatt Buggysnuggle... (avsteming)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville hatt den rosa med blomst på :) Den har jeg vannvittig lyst på, men jeg har funnet ut at jeg skal prøve meg på å sy en selv..

Har ikke vært inne på linkene dine og sett da, men siden du har så mye farger på ytterdressen, ville jeg valgt minst mulig farger og mønster på buggysnuggelen. Et tips: På alexi.no har de noen buggysnuggler billigere enn andre steder som jeg har sett.

Skrevet

Fikk ikke opp noen av linkene til den første linken..

Men av de andre så synes jeg nok den med rosa blomst var finest, evt. den ensfargede rosa angora posen. Den var også veldig fin!

Skrevet

Alle posene kan sees på www.lilleprinsen.no.... :o)

Synes egentlig den stripete er fin, men blir nok litt mye striper siden dressen også er det.

Både den med blomst og den med angora er kjempefine, men klarer jo ikke å bestemme meg.. :o)

Skrevet

Aner ikke hvem pose du skal ha, men må bare si at den dressen er superlekker... har den nemlig selv... Elsker Me Too klærne :-)

Skrevet

Har du den tykke i strikket kvalitet med elefant eller noe som er delt av glidelåsen foran? Falt veldig for den, så den bare MÅTTE jeg ha.. :o) Hun på Baby Shop sa at de nesten hadde blitt revet bort, he he..

Har også kjøpt brun ull-lue på nøstebarn så nå kan høsten bare komme! :o)

Skrevet

Jepp, er den jeg har... :-) Er jo bare sååååååååååå nydelige. Også måtte jeg kjøpe noen kjoler i samma farger... blir fort dyrt og handle Me Too klær gitt... :-)

Men over til posene igjen, vil anbefalle deg og ta en titt på Dot e Dot sine, erteposene henners er toppers. Jeg har en slik og dem er veldig fine nå før man trenger skinn/dunposer.

Hun tar vanligvis imot bestillinger på egendesign, men ser hun ikke gjør det nå...

http://dotedot.com/index.php?main_page=index&cPath=6_23

Skrevet

Fine de posene også, har tittet på de før. Men synes ikke utvalget er så stort og vil gjerne ha noe med rosa.. :o)

Dyrere er de også. Men takk for tipset! :o)

Skrevet

Ikke meningen å være negativ, men vil gjerne informere om min erfaring med fleeceposer.... Så slipper dere samme AHA-opplevelsen. Har sydd en kjempefin en selv, i skikkelig godt fleecestoff. Gledet meg skikkelig til å ta den i bruk, og snuppa lå flott i den. Meeeeen, hun blir så klam! Fleece er ikke noe særlig når de blir litt varme, da blir det klamt. Så jeg har laget en pose av tovet ullpledd i stedet. Det regulerer varmen.

Skrevet

Så ikke det med dressen, da tror jeg at jeg hadde satset på ensfarget pose. Men posen varer jo lenger enn dressen da, så dumt å basere valget på et plagg egentlig.

Skrevet

Ja, det har jeg også tenkt. Den dressen er jo kun denne høsten. Men uansett lettere å matche seinere klær til ensfarget pose. Nei, skal ikke være så lett.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...