Blue Lady Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Trenger ikke oppskrift, bare tips til fyll Lagde i dag med mais, bogskinke, gressløk, ost, gulrot, oregano og fetaost. De ble litt smakløse... men det er til barna så kan ikke være sterkt eller sært på smak. Noen tips?
Kari K. med to søte små Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jeg vil gjerne ha oppskrift på matmuffins:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Jeg vil gjerne ha oppskrift å.. hehe
Blue Lady Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 4 egg 8 dl mel (jeg blandet siktet hvete og grovbakst 50/50) (hadde også i en neve havregryn) 1 beger kesam (det sier oppskriften, men jeg hadde bare rømme da) 2 ts bakepulver 1 ts salt Melk til å spe røren med Hvitløk (hadde i 2 fedd) Bland sammen kesam og egg og ha i presset hvitløk (jeg brukte 5 fedd), elsker hvitløk). Ha i melet, bakepulveret og saltet. Ha i masse oregano om du liker det, timian er også godt. Rør godt og spe med melk om røra er for tykk. Tilsett grønnsaker, ost, skinke og annet du måtte ønske å ha i. Jeg hadde: 1 boks bogskinke 100 gram ost en neve fetaost smuldret 10 strå gressløk en halv stor boks mais 3 revne (rå) gulrøtter oregano Toppet noen med salsa og noen med skivede tomater Dette ble 19 store muffins, stekes på 200 g i 15-20 min. De hevet ikke så veldig mye, men ikke ha de helt fulle i alle fall. (Jeg stekte de i 20 min!)
Gidder ikke! Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Har ikke laget det selv, men her er noen ideer:) -soltørkede tomater -sopp -kylling og sweetchilisaus -forskjellige oster- PARMESAN, nam nam -eple og kanel -stekt bacon...?
Blue Lady Skrevet 31. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2008 takk Satt faktisk å tenkte på bacon i stad ) satt å funderte på om det måtte stekes født, men det må det nok ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå