☆chiquita☆ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Har hatt en MA i uke 11. Trodde faren var over, men den gang ei.. Har noen tips på hvor lang tid det kan gå før jeg kan bli gravid igjen? Legen anbefalte meg å vente med å prøve før 2-3 måneder var gått. Syns det virket lenge...
Mikkemafian Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Huff hhuff huff!!! Det var trist. Hadde selv en ma i uke 11 i juni... Trodde også at faren nesten var over, og at alt var klart for et bra svangerskap.. Vi begynte å prøve igjen etter 2 uker. Legen sa ingenting til meg, annet enn at jeg måtte slutte å blø først.. Mange hører så forskjellig. Har fortsatt ikke blitt gravid, da:(
Giinaღ Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Hadde selv en MA i uke 10. Fikk mensen tilbake etter 3 (!) mnd. Da prøvde vi å bli gravide igjen med det samme. Ble gravid i 2. pp denne gangen og er nå straks 20 uker på vei Lykke til. Vet hvordan du har det nå. Er ganske vondt, men ta tiden til hjelp så ordner det seg.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Det var trist å høre.. Jeg har hørt at du kan begynne å prøve igjen så fort du har sluttet å blø..
☆chiquita☆ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 Takker for svar! Var litt av et sjokk ja, det ble oppdaget på UL. Var ikke ikke det vi var forberedt på i det hele tatt. Utrolig trist at sånt skjer, men er en trøst å vite at jeg ikke er alene om å oppleve dette. Og at det fortsatt stor sjangs for at jeg kan bli gravid igjen og at det går bra. Rart at leger sier forskjellig altså. Kan jo selvfølgelig ta en stund før jeg får mensen igjen, så kanskje lurt å vente til jeg har fått den ihvertfall. Lettere å beregne termin også. Huff,virker som det er en evighet til.....
Giinaღ Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Ja, sjokket er stort. Burde vært obligatorisk tidlig UL. Jeg tror iallefall jeg ville ventet til mensen var tilbake. Som jeg skrev tidligere fikk jeg ikke mensen tilbake før etter 3 mnd (noe som hører til sjeldenhetene), og det var superfrustrerende å ikke vite om jeg var gravid eller om det faktisk kun var en sen mens. Hadde forresten positive el/graviditetstester i lang tid også. I tillegg så sier mange at man lettere kan miste om man blir gravid igjen med det samme pga slimhinnene. Igjen, LYKKE til! om ikke lenge er det deres tur igjen
Minesmå:)+en til! Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Så trist å høre. Jeg har nettopp hatt en SA i uke 9, og legen sa at jeg kunne bare prøve med en gang, så regner med det gjelder dere som har hatt MA med eventuell utskraping. Jeg prøvde med en gang, men uten klaff, nå er jeg inne i 2 pp etter sa'en så håper at det klaffer snart! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå