Snickgrl Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 lurer på når noen evnt ser en graviditet på meg jeg da håper noen snille skjeler forbarmer seg over meg dør av nyskjerrighet ja takker på forhånd elin født 15/09/77
Baby-bea Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Er du gravid nå? Det er det som kommer opp til meg nemlig :-) Det hender jeg blir forvirret når ønsket er sterkt nok også :-) Da kan ønsket være det jeg fanger opp.
Snickgrl Skrevet 1. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2008 jeg er ikke som jeg vet, fikk mensen en uke for tidlig denne perioden, en hel uke, men den stoppet idag, etter bare to dager skulle egentlig få mensen til lørdag kanskje jeg skal ta en test for sikker het skyld, hadde nemlig blødning i uka før jeg testet med sønnen min tusen tusen takk for svar ihvertfall
Baby-bea Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Blir spennende å høre :-) Kanskje d betyr at du blir gravid denne perioden, hvis du ikke er det nå? Jeg spurte selv om når jeg fikk barn. Juli, var svaret jeg fikk. Jeg gikk derfor ut ifra at jeg fødte juli neste år. Men jeg ble gravid nå i juli :-)
Snickgrl Skrevet 1. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2008 ja spennende er det så morro at du fikk rett på deg selv skal oppdatere deg jeg litt usikker på når jeg skal teste, for er jo egentlig før ikm, etter min vanlige syklus dvs jeg skal vel egentlig teste til helgen får se ann formen, i løpet av uka, er vanskelig å ikke teste hehe
Baby-bea Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 He, he :-) Skjønner det :-) Kan trøste deg med at da jeg tok test 6 dager før ikm var den negativ. Men jeg visste at noe var på gang, så to dager etter tok jeg en ny test - og den var positiv :-) Sikkert ikke alle testene som er like nøyaktige/sikre.
Snickgrl Skrevet 1. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. september 2008 hehe det er ihvertfall sant, førige pp fikkj eg først en svaaaaaak strek, så to dager etterpå, en blank så fikk jeg tr, og symptomene fortsatte, fikk ny svaaaaaak strek, og to dager etterpå, blank så de testene stoler jeg ikek p, har kjøpt noen nye nå så får vi se har en digital liggende til jeg får en god strek på en annen test
Snickgrl Skrevet 1. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2008 ett lite tilleggsspørsmål ser du om det blir en eller to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå