9ta Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Har IKM på tirsdag, men på torsdag trodde jeg at jeg fikk mensen, eneste er at fargen er ganske mye lysere enn den pleier og det er veldig lite, kun når jeg er på do. Pleier også å ha ganske kraftige menssmerter, men nå har det bare følt som om mensen er på vei i en ukes tid uten at det har blitt skikkelige smerter som det pleier, og nå kjenner jeg bare litt innimellom. Er det fler som har hatt det sånn her, er det vanlig mens som er på vei eller kan jeg fortsatt håpe at jeg kan ta en test denne pp som viser positivt? Noen som har hatt det samme?? Kan det være håp at jeg kanskje er gravid?? Tok en test på dagen igår, siden jeg skulle på fest og ville bare forsikre meg om at det var trygt å drikke, og det var det Men ei venninna sa også at det var litt tidlig å teste igår. Jeg brukte QR testen, aner ikke om det er noen forskjell på de forskjellige testene om hvor lenge før man kan teste jeg???
Mikkemafian Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Sist jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før en uke etter IKM; så alt er mulig til tanta er på plass:)
9ta Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Det er godt å høre da går det hvertfall ann å krysse fingrene videre da takker for svar
Mikkemafian Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Ville i hvert fall ventet til IKM før jeg testet neste gang, hvis ikke den irriterende damen gjør sitt inntog for fullt... Krysser fingrene for deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå