Gå til innhold

Er det mange som trener


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eventuellt hvor mye trener dere, og hva og når. trenger litt inspirasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt veldig gode rutiner nå som jeg har vært hjemme i permisjon - med 30-60 min aerobic/styrketrening om morgenen og halvannen times kjapp gange-tur med vogna på dagen.

Etter mini begynte i bhg for to uker siden har jeg gått fra tur til løpeturer - 30-40 min.

 

I morgen begynner jeg på jobb igjen og da blir det trening i helgene og jogging etter leggetid for ungene tre ganger i uken (er planen...)

Skrevet

Har begynt å "trene" en dag i uka. Tar ridetimer på den lokale rideskolen. Det er kjempegod trim for muskler man ikke aner at man har. Nevner bare innsiden av lårene, magemuskler, rygg ++++

Også er det superartig!!!!! Mange år siden jeg har ridd aktiv. Daffer litt rundt i skogen med den 22 år gamle ponnien min, men er noe helt annet å ri dressur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...