Gå til innhold

Inspirert.. Har deres foreldre/svigers nøkkel til deres hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke mine foreldre ellers svigers. Mine foreldre kunne godt ha hatt en, men er livredd for at svigers skal spørre om en. Vi er nærmeste naboer til svigers, og hun har litt problemer med hva som er mitt og ditt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei :) vi har bare to nøkler og gidder ikke lage flere, om de skal vanne e.l. når vi er borte så får de låne en av våre :)

Skrevet

Mamma har det, men svigers har ikke.

Skrevet

Ikke pappa, men svigermor har nøkkel:o) Ikke for det, pappa kunne gjerne fått, men han er liksom ikke den som låser seg inn og bretter klær o.l hvis vi ikke er hjemme, så da kan han likesågodt vente ute hvis vi ikke er hjemme, he he.

Skrevet

Svigers har. Greit med noen i nærheten som har nøkkel, har hatt brukt for det innimellom :o/

De låser seg aldri inn uten å snakke med oss, de er nemlig livredd for alarmen *latter*

Skrevet

Hadde litt samme panikk med en gang vi overtok huset (som var svigers' før) og siden jeg var opptatt av at det skulle være rettferdig overfor begges foreldre så fikk ingen nøkkel. Eller, mamma hadde nøkkel en periode hun var dagmamma for dattern vår. Tror nok at svigermor hadde hatt respekt for døra vår (hun har hatt nøkkel en liten periode og da hadde hun den ikke på nøkkelknippet men liggende hjemme, dermed ikke fare for å plutselig ha henne stående i soverommet), så jeg er mer tilbøyelig for å gi nøkkel nå. Men vi har kjellerdør med nøkkel liggende ute, og den vet de hvor de finner... Hvis det skulle være noe, liksom (eller vi mister nøkkel selv).

Skrevet

jepp går helt greit, er aldri innom uten at vi ber om d. vanne blomster osv, kjempe greie svigers jeg da, hender at jeg ringer og ber dem fyre i ovnen om vi har vært borte å det er kaldt. :-)

Skrevet

her har både foreldre og svigers nøkkel. Og vi har nøkkel til mine foreldre og hans foreldre,.

Skrevet

Hehe... det hadde vært lite deilig. Komme hjem til nybrettede klær!!

(Klager ikke, her er det meste strønkent om svigermor sitter barnevakt en kveld)

Skrevet

Ja mine foreldre har... ikke hans for de bor i Irland...

Skrevet

mamma og pappa har, men bruker de aldri..

svigermor...NEPPE!!

Skrevet

Akkurat slik er det hos oss også. I tillegg henter svogermor barna en gang i uken, synes det er greit hun har nøkkel, så må ikke vi være hjemme til hun leverer. Legger dem ofte og venter på oss :)

Skrevet

Svigermor trenger ikke nøkkel, hun kan bare gå over loftet og ned til oss... Har hatt endel fighter på det området til å begynne med, men nå er det ingen problem lenger. Hører jo når hun dukker opp, kan jo vær litt irriterende når hun dukker opp for å spør om et eller anna når vi har besøk, for det skinner ofte gjennom at hun egentlig vil skjekke hvem som er her. Men hun er som oftest snar da. 5 minutt så går hun igjen.

Er veldig greit for ungene å bare springe over loftet og inn til farmor da, har fått gjennom klare regler for spising og sånt der inne. Det skal avtales med meg først! Hun holder seg til det.

Mamma og pappa bor et par mil unna og har ikke hatt behov for nkkel

Skrevet

Mine foreldre har nøkkel.. Men det er fordi di eier leiligheten vi bor i =) Greit at noen har nøkkel om mannen er borte og jeg ikke finner min.. (rotehue..)

Svigers hadde ALDRI fått nøkkel til mitt hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...