Gå til innhold

Termin 11. mai(etter mine beregninger iallefall) Noen flere?


Tilde mai -09 + spire okt -10

Anbefalte innlegg

Testet positivt i går tidlig;) Jeg og samboer hadde egentlig bestemt oss for å vente med testing til i morgen, men jeg måtte på do tidlig lørdag morgen og trangen til å finne det ut ble for stor;) CB viste svak + strek. Så da vekte jeg sambo og sa han skulle bli far;)

Heldigvis ble han også overlykkelig! Han ville fortelle det med en gang til sine foreldre, men jeg overtalte han til å vente litt i allefall er jo ikke 5 uker på vei engang! Men vi klarer nok ikke å vente så lenge! har så lyst til å dele gleden med flere;)

Nå får vi bare håpe at spiren holder seg på plass i ni måneder!

Tvi tvi alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere til deg og samboeren din! ! :-)

 

Vi har termin rundt den 12. Mai. Måtte også opp tidlig i mårrest for å ta en GT, nysgjerrigheten ble for stor for oss også. Samboeren var også veldig spent, og sto opp sammen med meg for å ta testen. Den viste også en svak strek + en vanlig strek.

 

Vi skal vente med å fortelle det til familie & venner, så lenge vi klare i hvertfall. Tror ikke det blir så mang uker til..hihi ;)

 

Lykker til, å håper alt går bra med oss, og resten av blivende foreldre der ute. ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye begge to!! Jeg har termin 11. mai :-) (varierer litt avh av hvilken beregningsmåte jeg bruker) Testet pos 4 dager før forventet mens og er altså i uke 4+2 i dag. Krysser fingrene for at dette går bra for oss alle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..

termin 13. mai jeg :)

 

har dere sakt det til mange??

dette blir mitt 2 barn, har en på 6 år fra før av.. har tenkt til å vente å si det til slutten av oktober vi.. men vet ikke om vi klarer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke sagt det til noen ennå, men kommer nok til å si det til de nærmeste i løpet av en par dager. Onkel døde på lørdag, så det passer nok ikke å si det før han er gravlagt synes jeg. Skikkelig trist;( Men vi klarer nok ikke å vente så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare måtte fotelle det til min arbeidsgiver, jobbvenninne og min beste venninne.

Sambo er dratt på arbeidsoppdrag, så jeg må ha noen å dele mine innerste tanker og snakke litt med.

 

Syntes det er greit at noen vet det, man føler seg ikke så "alene" da. ;)

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11. mai her også! :)

 

VI har ikke fortalt det til noen ennå, og satser på at de fleste ikke får vite det på en god stund til, med unntak av en god venninne som vet om prøvingen vår, og hun får nok vite det neste gang vi møtes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...