baby09...:) Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Fikk høre hjertlyd hos legen på fredag, va 10+3 da så da ser eg på d som lite sannsynlig at eg miste igjen:) Har vært litt nervøs etter en MA i fjor høst. Vet d kan gå galt seinere i svangerskape, men e måte på kor man kan bekymre seg. Åh, håpe aller dåkker andre har d like bra som meg no:)
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Hei! Gratulerer så mye! Prøv å kose deg litt!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Åååh, så fint! Gratulerer med fine babylyder inni der Jeg er enig med deg, man må jo få lov til å glede seg etterhvert selv om man er klar over muligheter... Jeg har hatt en SA og en BO, skal på ultralyd onsdag eller torsdag,- håper inderlig vi ser hjerteslag..... Da slår jeg meg ned på sofaen ved siden av deg og senker skuldrene jeg også
Gjest Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 gratulerer så mye...jeg var litt nervøs når jeg skulle på ul i uke 8.pga at jeg hadde en BO i begynnelsen av mars der jeg hadde utskrapning.og da jeg var på ul så så vi en liten en på 1,5 cm å hjerte slo som bare det:)da sank skuldrene mine ganske mye kan man sei,og nå er jeg i uke 11 og har ikke hatt blødninger eller noe så da håper jeg at fosteret har det fint,for jeg føler ikke så mye syptomer fortiden...
baby09...:) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 Lykke til på ul da uglemamma, håpe du får en like fin opplevelse av hjerteslag som eg fikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå