Gå til innhold

Da senke eg skuldran:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre hjertlyd hos legen på fredag, va 10+3 da så da ser eg på d som lite sannsynlig at eg miste igjen:) Har vært litt nervøs etter en MA i fjor høst.

Vet d kan gå galt seinere i svangerskape, men e måte på kor man kan bekymre seg.

Åh, håpe aller dåkker andre har d like bra som meg no:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gratulerer så mye! Prøv å kose deg litt!

Skrevet

Åååh, så fint! Gratulerer med fine babylyder inni der :) Jeg er enig med deg, man må jo få lov til å glede seg etterhvert selv om man er klar over muligheter...

Jeg har hatt en SA og en BO, skal på ultralyd onsdag eller torsdag,- håper inderlig vi ser hjerteslag..... Da slår jeg meg ned på sofaen ved siden av deg og senker skuldrene jeg også ;)

Skrevet

gratulerer så mye...jeg var litt nervøs når jeg skulle på ul i uke 8.pga at jeg hadde en BO i begynnelsen av mars der jeg hadde utskrapning.og da jeg var på ul så så vi en liten en på 1,5 cm å hjerte slo som bare det:)da sank skuldrene mine ganske mye kan man sei,og nå er jeg i uke 11 og har ikke hatt blødninger eller noe så da håper jeg at fosteret har det fint,for jeg føler ikke så mye syptomer fortiden...

Skrevet

Lykke til på ul da uglemamma, håpe du får en like fin opplevelse av hjerteslag som eg fikk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...