Gå til innhold

Har man krav på noe penger dersom man....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er student å nettopp er ferdig med fødselspermisjon å man er blitt gravid på nytt å er så dårlig at man ikke greier å studere eller jobbe??

Greier ikke gå tilbake på skolebenken,sliter med veldig graviditets kvalme som sist varte i 7 mnd.

Er så vidt jeg klarer å dra i butikken uten å bli helt uvel å jeg il bare kaste opp å legge meg ned .. :-(

Var ikke planlagt å få en baby akkurat nå men skjedd er skjedd.. noen som vet om man har krav på noe økonomisk større i en slik situasjon?

Om jeg blir bedre innen 4 mnd kunne jeg jo begynnt å jobbe men er vel ingen som vil ansette gravide?

Håper noen vet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sykmeldes fra studiene, forutsatt at du har en studieplass.

Skrevet

Du kan sykemeldes fra studiene, dersom du blir syk lenge blir lån gjort om til stipend (forutsetter at du har studieplass som hun over sier). Jeg ble ansatt som gravid og de visste om det (og fikk to forskjellige jobber), så det går også an.

Lykke til da!

Skrevet

jeg har så lite igjen av studiene så jeg vil ikke få stipend for dette året om jeg hadde studert.hadde tenkt å jobbe vedsidenav for å få inn penger.. men nå orker jeg ingen av delene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...